Mitsumi-driver
Fra : Rune Andersen

Dato : 11-11-01 13:39

Er der andre der har en Mitsumi CR-4801TE brænder?
Jeg skal bruge en driver til 90 min'ers cd eller 790 MB cd'er, er der nogen
der ved om den findes?
Jeg har kigget på Mitsumi's hjemmeside, men har ikke kunnet finde en driver,
kun en 80 min'ers

Rune Anderen
www.RuneAndersen.dk
www.Linkz.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-11-01 14:58

> Jeg skal bruge en driver til 90 min'ers cd eller 790 MB
> cd'er, er der nogen der ved om den findes?
> Jeg har kigget på Mitsumi's hjemmeside, men har ikke
> kunnet finde en driver, kun en 80 min'ers.

Jeg mener der skal overburnes, kan din brænder det?
- Eller programmet? (Nero kan...)

Mvh.
Mikael