Dell maskine slukker bare
Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 11-11-01 11:47

Hejsa.

Jeg har sådan en lækker Dell Inspiron 8000, men jeg har et lille problem.
Den kan finde på bare at slukke nogle gange, selvom den er sat til i
strømstikket. Det sker både i linux konsol og i windows.

Det sker rimeligt ofte, men ikke hvergang i nogle bestemte situationer.

Nogen der har oplevet noget ligende?

Fra : Christian

Dato : 11-11-01 18:51

Lyder som en fejl i strømforsyningen...

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 11-11-01 19:05

"Christian" <gubbar@-nospamthankyou-fnuck.dk> skrev i en meddelelse
> Lyder som en fejl i strømforsyningen...

Og det kan jeg ikke selv gøre noget ved?

Fra : Henning

Dato : 12-11-01 21:53

On Sun, 11 Nov 2001 19:04:43 +0100, "Lasse Stig Thomsen"
<lasse@tt-trading.dk> wrote:

>"Christian" <gubbar@-nospamthankyou-fnuck.dk> skrev i en meddelelse
>>

>Og det kan jeg ikke selv gøre noget ved?

Ikke hvis du fortsat vil have garanti på maskinen

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Henning

Dato : 11-11-01 20:22

On Sun, 11 Nov 2001 11:46:52 +0100, "Lasse Stig Thomsen"
<lasse@tt-trading.dk> wrote:

> [...]
>strømstikket. Det sker både i linux konsol og i windows.
>
>Det sker rimeligt ofte, men ikke hvergang i nogle bestemte situationer.

Kontakt Dell, jeg formoder der stadig er garanti på den

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 11-11-01 20:52

> Kontakt Dell, jeg formoder der stadig er garanti på den

Det er der, ville bare lige høre om folk havde prøvet noget ligende, måske
det var en typisk person fejl.

Det er trælst at sidde og vente 20min på at komme igennem, for så at for at
vide at det er mig der er dum.

Hygge