Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE6 og "WaweTop"
Fra : /arcana

Dato : 11-11-01 10:26

IE6 insisterer på at lave en folder i "Foretrukne", som hedder "WaweTop".
Hvordan får man fjernet det? Det er p*irriterende. Ligeledes mapperne
"Hyperlinks" og "Medier".

Er der nogen som evt ved noget? Jeg kunne ikke finde nogen strings i
Regedit...

/arcana

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-11-01 21:38

Sun, 11 Nov 2001 10:26:23 +0100, skrev "/arcana"
<kangoroo@bungee.jmp>:

>IE6 insisterer på at lave en folder i "Foretrukne", som hedder "WaweTop".
>Hvordan får man fjernet det? Det er p*irriterende. Ligeledes mapperne
>"Hyperlinks" og "Medier".

Har du prøvet at gå i Organize Favorites (ved ikke, hvad den
hedder på dansk Rediger Fotetrukne?) og se om du kan slette dem?
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : /arcana

Dato : 11-11-01 22:44

> Har du prøvet at gå i Organize Favorites (ved ikke, hvad den
> hedder på dansk Rediger Fotetrukne?) og se om du kan slette dem?

Ja, adskillige gange. Næste gang jeg så åbner browseren, er mappen/linket
tilbage.

/arcana

Fra : Gevaldi

Dato : 11-11-01 22:59

"/arcana" <kangoroo@bungee.jmp> skrev i en meddelelse

> Ja, adskillige gange. Næste gang jeg så åbner browseren, er
mappen/linket
> tilbage.

Marker dem som skjulte, så er
du da fri for at se dem:)

/Gevaldi

Fra : find clausen

Dato : 16-11-01 00:12

On Sun, 11 Nov 2001 10:26:23 +0100, "/arcana" <kangoroo@bungee.jmp>
wrote:

> IE6 insisterer på at lave en folder i "Foretrukne", som hedder "WaweTop".
> Hvordan får man fjernet det? Det er p*irriterende. Ligeledes mapperne
> "Hyperlinks" og "Medier".

Det ser ud til at Microsoft mener, at flertallet af deres kunder er
idioter, som SKAL ha' disse ting implementeret, på en måde så ikke kan
slippe af med dem ... disse dumme idioter kunne jo komme til, at
slette mapper, som de i deres fejltagne vurdering ikke syntes om, og
det tager man så højde for ... !!!

På samme måde er det umuligt at slippe af Outlook, My documents, My
photos, My whatever ... !!! ;-((((( (i nyere versioner win)

Men så kan man jo bare spare opgraderingpengene og blive på win98/IE5
nogle år endnu, den er da til at styre ...

Fremmtiden er, at Microsoft bestemmer, som altid,
det er jo ikke sikker, at Norton og andre fx System Mechanic
kan blive ved med, at følge med i at gøre Windows brugervenligt for
alle ...

--

find clausen
http://www.photopress.dk/