Zone alarm
Fra : Ulla

Dato : 11-11-01 03:01

Hej!

Er der nogen som kan forklare hvorfor
min zone-alarm somme tider bliver helt
sort når jeg starter min pc? Jeg er så nødt
til at starte pc-en om et par ganger til den
bliver aktiv igen. Jeg har version 2.6.357.

Mvh. Ulla Nielsen

Fra : Finn Jensen

Dato : 11-11-01 07:27

"Ulla" <ulinden@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sort når jeg starter min pc? Jeg er så nødt
> til at starte pc-en om et par ganger til den
> bliver aktiv igen. Jeg har version 2.6.357.

Hej,

Jeg brugte den forrige version af 2.6.357 og den gik også helt bananas hele
tiden så måske "buggen" stadig er i version 2.6.357??.
Jeg løste problemet ved at afinstalleret den omtalte version og installerede
så version 2.6.88 og så forsvandt alle problemerne.

Måske du stadig kan finde version 2.6.88 hos Tucows??. Ellers har jeg den
liggende som jeg gerne ville maile til dig hvis du vil prøve den??. Den
fylder 2.76 MB.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Moller

Dato : 11-11-01 07:29

Hej.
Der kan ikke være tale om en versionsfejl da jeg nebytter 2.6.357, og den
har EVER givet mig problemer.
Måske der 'bare' er tale om en glitch ved installationen eller samspillet
med opstarten af andre programmer? I situationer som denne kan det være en
god idé først at afinst og så geninst programmet/-erne.

Mvh Moller

Fra : Ulla

Dato : 11-11-01 10:09

> [...]
>
> Måske du stadig kan finde version 2.6.88 hos Tucows??. Ellers har jeg den
> liggende som jeg gerne ville maile til dig hvis du vil prøve den??. Den

Hej Finn.

Jeg vil være taknemmelig om du vil maile den til mig.
Jeg har prøvet at trykke på opgradering, men den siger
så at jeg har den seneste version.

Mvh Ulla Nielsen

Fra : Alex Holst

Dato : 11-11-01 10:18

Ulla <ulinden@worldonline.dk> wrote:

> Hej Finn.
>
> Jeg vil være taknemmelig om du vil maile den til mig.
> Jeg har prøvet at trykke på opgradering, men den siger
> så at jeg har den seneste version.

Uh. Installerer du software sendt til dig af personer du ikke kender eller
har nogen grund til at stole paa? Hvad vil du saa med en firewall?

Fra : Søren Kjærsgaard

Dato : 11-11-01 10:23

"> Uh. Installerer du software sendt til dig af personer du ikke kender
eller
> har nogen grund til at stole paa? Hvad vil du saa med en firewall?

Det kunne jo være at han har inst. en antvirus med script-blocker.

mvh

Kasper

Fra : Alex Holst

Dato : 11-11-01 10:32

Søren Kjærsgaard <sorenk@familie.tele.dk> wrote:

> "> Uh. Installerer du software sendt til dig af personer du ikke kender
> eller
>
> Det kunne jo være at han har inst. en antvirus med script-blocker.

Ulla er vel en pige, men hvad er en "script-blocker"? Hvis jeg kan lokke
Ulla til at koere et stykke software kan jeg slaa baade hendes firewall og
anti-virus program ihjel.

Fra : Ulla

Dato : 11-11-01 10:43

> [...]
> Ulla til at koere et stykke software kan jeg slaa baade hendes firewall og

Hej!

Ja I har selvfølgelig ret, tænkte mig ikke om.
Troede her kun var seriøse personer i sikkerheds-
gruppen som ikke ville ødelægge noget for god-
troende personer. Jeg kender ikke så meget til
alt det her, men læser meget af det I spørger om,
og svar på det. En ældre kone som mig bliver
lidt klogere for hver gang.

Mvh Ulla Nielsen

Fra : Finn Jensen

Dato : 11-11-01 11:39

> [...]
> troende personer. Jeg kender ikke så meget til
> alt det her, men læser meget af det I spørger om,
> og svar på det. En ældre kone som mig bliver

Ja man skal være forsigtig.
Men den er nu god nok den version jeg tilbyder dig.
Men har du et AV program så kan du jo tjekke den. Ellers sagsøg mig bare

Men ellers kan du finde en version fra 7. maj 2001 hos Tucows på:
http://tucows.worldonline.dk/preview/195416.html hvis du har mere tiltro til
den side ?
Jeg mener at det er den omtalte version jeg selv bruger.

Ellers sig lige til igen så ville jeg gerne sende dig den version jeg bruger
(2.6.88) men ville ikke lige p.t. sende den med de advarsler så er
fremkommet i gruppe.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Ulla

Dato : 11-11-01 11:52

> [...]
>
> Ellers sig lige til igen så ville jeg gerne sende dig den version jeg bruger
> (2.6.88) men ville ikke lige p.t. sende den med de advarsler så er

Hej

Har været ude at kigge på siden, der står kun version .2.6.
Ja jeg har AV program så der er ikke noget problem med det.
Men alle de advarsler gjorde mig lidt forskrækket. Du må gerne sende
den til mig, da jeg stoler på at du ikker sender mig noget dårligt.

Mvh
Ulla nielsen

Fra : Peter Kruse

Dato : 11-11-01 16:24

> Men alle de advarsler gjorde mig lidt forskrækket. Du må gerne sende
> den til mig, da jeg stoler på at du ikker sender mig noget dårligt.

Hej Ulla,

Hvorfor henter du ikke bare ZA direkte hos Zonelabs??

Hent ZA på denne adresse: http://www.zonelabs.com/zap26_za_grid.html

Prøv og afinstaller (uninstall) din gamle version, som giver dig problemer
og genstart din PC. Kør herefter den udgave, som du netop har hentet hos
Zonelabs ved at følge ovenstående link.

Venligst
Peter Kruse