Afspilning af lyd medfører crash..
Fra : Christian

Dato : 10-11-01 19:27

Hej *s*!

Jeg har et Soundblaster 128 PCI lydkort i min maskine..
Det virker ganske fint under windows 98, men i windows2000 og WinXP der sker
der følgende:
Der går et ikke-bestemt antal sekunder (gerne 20-30) hvor der blir spillet
f.eks. musik, og så låser maskinen og der kommer en klar og konstant
hyletone i højttalerne..
Er der nogen som har en driver etc. som kan få kortet til at køre ordentligt
under en NT-kernel?? Please.. det er røvsygt ikke at kunne spille musik !

På forhånd tak!
Svar i gruppen..

Med venlig hilsen
Christian Jørgensen

Fra : Christian

Dato : 13-11-01 02:23

Problemet ser ud til at være løst.. fjernede enheden og lod windows
installere den igen.. ser ud til at virke.. indtil videre *Ggg*