avermedia TVcapture og win2000
Fra : Peter T.

Dato : 10-11-01 19:20

Jeg har netop købt et avermedia TVcapture model 103 (kan ikke finde det på
deres HP). Det hele er blevet installeret og når jeg kører en scan af tv-
frekvenserne, finder den, så vidt jeg kan se, DR, DR2 og TV2. Men der er
intet billede og ingen lyd!? Jeg har ikke mulighed for kabeltv, så det
bliver alm. antennetv.

Nogen med et godt bud på en løsning?

Og nogen der kan fortælle mig om mit avermedia-kort har et andet navn end
lige model 103?

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra : Ingolf

Dato : 10-11-01 20:22

Har du installeret directx8 ?
Husk også at hente videocapture opdateringen til dx8, fra ms...

Fra : Peter T.

Dato : 10-11-01 20:24

"Ingolf" <DONT_SPAMingolf@musling.dk> wrote in

> Har du installeret directx8 ?
> Husk også at hente videocapture opdateringen til dx8, fra ms...

Og det virker hos dig? Og jow - jeg har DX 8.0a. Men jeg kan da søge efter
videocapture hos MS. Jeg forsøger...

Ps. Kig på linket nedenunder ang. quoting. :)

Fra : Peter T.

Dato : 11-11-01 10:45

"Peter T." <n@d.a> wrote in

> [...]

Ak. Det hjalp ikke.

Fra : DadsToy

Dato : 11-11-01 01:54

> frekvenserne, finder den, så vidt jeg kan se, DR, DR2 og TV2. Men der er
> intet billede og ingen lyd!? Jeg har ikke mulighed for kabeltv, så det
> bliver alm. antennetv.

Jeg har på mit Pinneacle (?) en ledning over til lydkortet. måske du også
skal det??

Fra : Peter T.

Dato : 11-11-01 02:01

"DadsToy" <dadstoyREM@mail.flashmail.com> wrote in

> Jeg har på mit Pinneacle (?) en ledning over til lydkortet. måske du
> også skal det??

Det har jeg også. Men det hjælper desværre ikke på billedet. :)

Fra : DadsToy

Dato : 11-11-01 02:05

> Det har jeg også. Men det hjælper desværre ikke på billedet. :)

Sorry jeg læste det som det var lyden der manglede

Fra : Thf

Dato : 11-11-01 13:34

>"DadsToy" <dadstoyREM@mail.flashmail.com> wrote in

>Det har jeg også. Men det hjælper desværre ikke på billedet. :)
Kan man ikke vælge mellen video/tv !
På mit kort, når man trykkede på video/tv knappen skiftede billede
mellen et static billede og tv billede.
Kan det være det.

>--
>Mvh. Peter T.
>
>Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
><http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Peter T.

Dato : 11-11-01 16:51

tommy_friis@mail.dk (Thf) wrote in news:3bee6fcc.1741737@news.inet.tele.dk:

> Kan man ikke vælge mellen video/tv !
> På mit kort, når man trykkede på video/tv knappen skiftede billede
> mellen et static billede og tv billede.
> Kan det være det.

Desværre nej. Så skifter jeg blot mellem air-tv, extern og s-video.