Cgi script
Fra : Brian Haldborg

Dato : 10-11-01 14:58

søger et cgi script.

Så Folk Kan Sende E-mail Min Links Site Og Homepages Site Så Upload Jeg
Dem Til min Hjemmeside

Hilsen Brian Haldborg

Fra : Morten Winther

Dato : 10-11-01 21:33

"Brian Haldborg" <haldborg@worldonline.dk> wrote in message
> søger et cgi script.
>

> Så Folk Kan Sende E-mail Min Links Site Og Homepages Site Så Upload Jeg
> Dem Til min Hjemmeside
>
> Hilsen Brian Haldborg

Denne gruppe er til php, så du får nok mere held i serverside. Men kan du
bruge php på din server?

/ morten

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 10-11-01 21:52

> søger et cgi script.

Er du ikke havnet i den forkerte gruppe så? (HINT: Denne gruppe er om
PHP) ;)

--
Mvh. Mogens
www.momech.dk

Fra : Niels Andersen

Dato : 12-11-01 12:51

"Brian Haldborg" <haldborg@worldonline.dk> wrote in message
> søger et cgi script.

CGI plejer at være Perl. Man kan i princippet godt bruge PHP i et
CGI-script, men jeg tror ikke at du er i den situation.

> Så Folk Kan Sende E-mail Min Links Site Og Homepages Site Så Upload
Jeg
> Dem Til min Hjemmeside

Hvis det ikke er PHP, så har du fået at vide hvor du skal spørge:
dk.edb.internet.webdesign.serverside

Uanset om det er CGI eller PHP du søger, så bør du nok omformulere dit
spørgsmål. Jeg fatter det i hvert fald ikke. :)

--
Mvh.

Niels Andersen