Er min upload fordoblet ???
Fra : Søren Larsen

Dato : 10-11-01 12:54

Hej. Vil lige høre om jeg ved en fejl har fået mulighed for dobbelt upload.
Jeg har 1024/256 hos TDC, og ved de 2 skærme nede i højre hjørne har den
altid vist at jeg er forbundet med de der 256.000 bps.

Den sidste uge er den pludseligt øget til 513.040 bps. Jeg uploader dog
stadigvæk med 256 kbs, men betyder det at jeg på en anden måde har mulighed
for at få den op på 512, eller skal jeg bare slappe af og drømme videre ????

Fra : Casper T. Eriksen

Dato : 11-11-01 13:53

Du skal bare drømme videre....
det er ikke den aktuelle hastighed på din forbindelse.

Casper