Låse OE
Fra : DadsToy

Dato : 10-11-01 11:52

Hej

Jeg har fået følgende spørgsmål fra en bekendt som anvender Outlook Express:

"Hvordan gør jeg hvis jeg skal indstille computeren
sådan, at jeg kan sikre mig at jeg er den eneste der læser mine mails -
altså således at jeg skal benytte min personlige kode hver gang jeg skal på
nettet eller læse mails?? "

Er det muligt evt. med et eller andet tillægsprogram?

--
Best regards
Dads Toy

Fra : Gevaldi

Dato : 10-11-01 12:05

Fra : DadsToy

Dato : 10-11-01 12:18

Jo men funktionen er ikke direkte i OE så jeg forestiller mig et 3'parts
program som låser filer eller directory og dermed kræve et password.
Jeg har søgt på Tucows men der syntes jeg ikke rigtig jeg umiddelbart kan
finde en som kommer op og spørger om password når man starter OE. Jeg har
hentet flere forskellige og prøvet dem selv.
Jeg troede at der måske var en ide her i gruppen - jeg har været i den
ovennævnte.

Fra : Gevaldi

Dato : 10-11-01 12:26

"DadsToy" <dadstoyREM@mail.flashmail.com> skrev i en meddelelse

[snip]

Funktionen er i OE, men fis du nu over i den
rette ng, så skal du nok få hjælp.

FUT: news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express