lydløs maskine
Fra : TAG

Dato : 10-11-01 11:41

Da jeg købte mit sidste mother board af mærket Gigabyte, blev der slået en
del på at det skulle kunne køre suspend to memory, så man kunne få fejlfri
pause modus på den. Senere viste det sig at det kunne kortet da også men det
kunne ikke vækkes.. efter sigende fordi der kunne være ram problemer og bla
bla. Enden blev at det aldrig kunne pause.

Anyway nu skal jeg have et nyt kort, så jeg ville gerne høre hvilke
erfaringer i andre har haft med forskellige mærker.
Jeg søger et bundkort som kan tie HELT stille.. hvor ikke så meget som en
eneste dims siger brum eller summ, når den suspendes, og det skal altid
kunne vækkes igen.

Er der nogen producenter der altid har brugbar suspend med i pakken, eller
et generelt motherboard som kan anbefales. Jeg regner med en +1 GHz cpu og
kortet må gerne kunne klare opgraderinger en del derover senere.
Ellers har jeg ikke nogen specielle krav.

Kan i anbefale noget specielt?

På forhånd tak

Fra : peet_dk

Dato : 11-11-01 01:17

bare køb "hvilket som helst" bundkort og sæt din egen blæser/køler på når du
har fået det. Det er ikke særligt svært