Gratis råd!!!
Fra : Liz

Dato : 10-11-01 11:13

Hej allesammen!

Jeg trodser, og håber at min dårlig dansk ikke få "nogen" til at overfalde
mig. Jeg er ikke født dansk, så ved i allesammen det!
Det har været en kedelig diskussion. Personlig har jeg ingen problemer med
at hoppe over de indlæg som ingen interresse har. Det er da logisk at gå
videre til den næste, uden at beklage sig af den grund, off-topic eller ej.
Bare det har det mindste med heste at gøre, så plejer jeg jo at læse dem.

Det var dét surt opstød!!!

Vedr. gratis råd, kan jeg varmt anbefale at abonnere på www.netdyrdoktor.dk
I denne måned har de en masse om vinterfodring og muk, - meget aktuelt. Der
er også råd ang. hunde og katte (meget off-topic ikke!!). Jeg får ikke
kommission for at fortælle jer dette!!! Synes bare at den er værd at følge
med i.

Forresten, hvor er alle indlægge (st.) blevet af?

Mvh Liz (med 3 araber)

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 10-11-01 11:49

In article <C67H7.2725$Gt.143757@news000.worldonline.dk>, Liz wrote:
> Hej allesammen!
>
> Jeg trodser, og håber at min dårlig dansk ikke få "nogen" til at overfalde
> mig. Jeg er ikke født dansk, så ved i allesammen det!

I det mindste forsøger du, desuden synes jeg at det er mindst lige så
godt som mit eget. :)

> [...]
> videre til den næste, uden at beklage sig af den grund, off-topic eller ej.

Ja jo, jeg synes bare det er blevet for tit.

> Bare det har det mindste med heste at gøre, så plejer jeg jo at læse dem.

Det gør jeg ikke, fx. dem hvor en eller anden ville provokere
og skrive omkring hestekød, den slags folk vil jeg gerne ignorere.

> Vedr. gratis råd, kan jeg varmt anbefale at abonnere på www.netdyrdoktor.dk
> I denne måned har de en masse om vinterfodring og muk, - meget aktuelt. Der

Det må jeg se nærmere på. Hvordan sender de deres materiale ud, en stor
email, eller en omkring hvert subject ??

> er også råd ang. hunde og katte (meget off-topic ikke!!). Jeg får ikke
> kommission for at fortælle jer dette!!! Synes bare at den er værd at følge
> med i.

Det gør ikke mig så meget, bare du melder klart ud, som du har gjort,
hvad du har af sammenhæng med det.

> Forresten, hvor er alle indlægge (st.) blevet af?

Alle indlæg lagres kun et bestemt stykke tid før de bliver slettet,
simpelthen fordi de FYLDER. Og der er altså mange indlæg hver dag.
Du kan finde gamle indlæg på
http://groups.google.com/
Hvis du vil vide præcis hvor længe indlæg gemmes, så afhænger det
muligvis af den newsserver du bruger, eller evt. i dk.admin jeg
vil dog tro at det er 3 måneder.

ion++

--

Netiketten anbefaler at svar skrives nedenunder den text der svares på.
http://usenet.dk/netikette/quote.html

Fra : Liz

Dato : 10-11-01 15:24

"Jon Bendtsen" <bendtsen@diku.dk> wrote in message

www.netdyrdoktor.dk
> Det må jeg se nærmere på. Hvordan sender de deres materiale ud, en stor
email, eller en omkring hvert subject ??

Du abonnere på lige det dyr du er interreseret i og det bliver tilsendt som
mail/fil. Desuden er der leksikon som kan bruges til at slår op i for
forskellige sygdomme m.v.
Netdyrdoktoren er under udbygning så der kommer nyt i leksikonet hele tiden.

Mvh Liz

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 10-11-01 15:33

In article <nOaH7.2836$Gt.175793@news000.worldonline.dk>, Liz wrote:

[klip]

> [...]
> forskellige sygdomme m.v.
> Netdyrdoktoren er under udbygning så der kommer nyt i leksikonet hele tiden.

det lyder godt, det vil være kedeligt at blive spammet med uønskede
dyr.

ion++

"klip unødig text væk", "svar nedenunder" og "ingen krydspost"
http://usenet.dk/netikette/quote.html

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 10-11-01 19:05

http://www.netdyredoktor.dk/