Ny harddisk - MEN
Fra : Henrik Dvoracek

Dato : 10-11-01 10:08

Davs Hardware,

Jeg har indkøbt mig en ny HD til min computer og vil gerne udskifte den med
den der sidder i computeren i forvejen.

Hvordan laver jeg en 100% copy af min eksisterende HD til den nye, så jeg
blot bagefter kan isætte den nye HD istedet for den gamle ?

Håber på svar!

-----
Med venlig hilsen
Henrik Dvoracek

http://www.supplier.dk
- Stedet, hvor leverandører og kunder mødes!

Fra : David Christiansen

Dato : 10-11-01 11:05

"Henrik Dvoracek" <hd@supplier.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Henrik Dvoracek
>
> http://www.supplier.dk
> - Stedet, hvor leverandører og kunder mødes!

Hejsa!
Du kan bruge programmet Ghost fra Symantec, det er genialt, let og hurtigt!!

Mvh
David

Fra : Henrik Dvoracek

Dato : 11-11-01 09:44

[snip]
> med

[snip]

> Hejsa!
> Du kan bruge programmet Ghost fra Symantec, det er genialt, let og
hurtigt!!

------

Er der ikke en anden løsning...? - det tyder på at man skal købe programmet
og dette er en "one time stand", og jeg vil umiddelbart aldrig skulle
anvende programmet igen.

--
-----

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 11-11-01 12:24

">
> Er der ikke en anden løsning...? - det tyder på at man skal købe
programmet
> og dette er en "one time stand", og jeg vil umiddelbart aldrig skulle
> anvende programmet igen.

Med Maxtor harddiske følger der et lille program med til installere disken
med og kopiere indholdet over fra den gamle harddisk.
Jeg ved ikke om det virker med andre disks, men hvis du gerne vil prøve, kan
jeg da maile dig programmet!
Det ligger på en diskette, så størrelsen må være overkommelig.
Det skal ligge på en diskette, der så bootes fra.

Best regards

Jesper
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 11-11-01 18:04

"Jesper Nielsen" <helboe@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det ligger på en diskette, så størrelsen må være overkommelig.
> Det skal ligge på en diskette, der så bootes fra.

Hej Henrik!

Så er programmet mailet!
Husk at melde tilbage her i gruppen, hvis det løser dit problem!
Det ku være, andre kunne få gavn af det!

Best regards

Jesper