Ram køb.
Fra : DWM

Dato : 10-11-01 06:57

Hejsa,

Jeg står til at skulle købe noget ram til min PC men er ikke helt sikker
på hvad jeg skal vælge. Jeg har dårlige erfaringer med MTC derfor vil
det helt sikkert ikke være det firma de skal være fra. Jeg har kigget lidt
på de 3 nedenstående og tænkte at nogle måske havde nogle erfaringer
med dem som de vil dele ud af.

Apacer 256MB 168pins / 64bit / 8ns / 1. Parts 322 kr.
Kingston 256MB 168pins / 64bit / 8ns / 1. Parts 232 kr.
PQI 256MB 168pins / 64bit / 8ns / 1. Parts 296 kr.

På forhånd tak
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : Dj Koch

Dato : 10-11-01 07:59

Jeg har tidligere kørt med apacer, men nu er jeg skiftet til Veritech, og de
fungerer sgu upåklageligt, og så er de faktisk de billigste at få fat i....
Dem kan jeg kun anbefale, men i sidste ende er det jo op til dig

Dj Koch
Flower# : 21024743
-----------------------------------

Fra : DWM

Dato : 10-11-01 10:42

" Dj Koch" <---lkh79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har tidligere kørt med apacer, men nu er jeg skiftet til Veritech, og de
> fungerer sgu upåklageligt, og så er de faktisk de billigste at få fat i....
> Dem kan jeg kun anbefale, men i sidste ende er det jo op til dig

Jeg kan kun finde det mærke i 133mhz.
Nu er det så bare sådan at jeg købte et 133mhz modul for ikke
længe siden og mit system blev fuldstændig ustabil af det påtrods af
at det ikke sad i bank 0 som, SVJV, sætter hastigheden for resten
der bliver proppet i. Modulet virker fint på min kammi´s PC så det
skulle ikke fejle noget.

Fra : Kristian

Dato : 10-11-01 10:21

> [...]
> Kingston 256MB 168pins / 64bit / 8ns / 1. Parts 232 kr.
> PQI 256MB 168pins / 64bit / 8ns / 1. Parts 296 kr.

Af de 3 er Kingston og Apacer de to bedste (lige gode) og PQI der efter...
Jeg ville derfor vælge Kingston da de er billigst!

Fra : DWM

Dato : 10-11-01 10:43

"Kristian" <kristianhansen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Af de 3 er Kingston og Apacer de to bedste (lige gode) og PQI der efter...
> Jeg ville derfor vælge Kingston da de er billigst!

Det kunne godt se ud som om at det var dem jeg skulle have så
Tak for info´en