Øh - hej -igen
Fra : Robert Refsgaard

Dato : 10-11-01 02:20

Jeg vover pelsen igen.
Da jeg havde sendt nedenstående med et tryk på en knap, gik min server i u-du. Så jeg sender igen og håber, at isenkrammet holder
dennegang. Altså - en gang til for Prins Knud.
Øh -
Er der nogen?
Jeg har lige mistet 820 stykker med indlæg.
Den første er nu `Med mor bag rattet'
Eller Bag rattet i egen bil for første gang af Karl Ejner.
Hvis I har svaret på vores valgdebatindlægsbeskrivelse - så har vi ikke set det. Vi havde ellers glædet os til nogle indlæg, der
kunne give os belæg for at være mere forargede end vi allerede var.
Nu må vi så bare have nok i os selv.....snif.

Med mange venlige hilsner
Lisbeth og Robert.