harddisk
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 09-11-01 22:20

Hej !

Jeg kunne godt tænke mig at skifte harddisk i min gamle computer.Jeg har
købt en billig brugt en men nu er der opstået et problem.Stikket på den
harddisk jeg har fået
fat i er bredere end stikket bagpå den harddisk som sad
monteret i forvejen.Hvad gør jeg ;

Fra : Christian Mygind

Dato : 09-11-01 22:24

"Carsten Nielsen" <carnie@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> harddisk jeg har fået
> fat i er bredere end stikket bagpå den harddisk som sad

Mon ikke den nye harddisk er SCSI (= en anden type end den gamle)?
Hvis det er tilfældet kan du ikke bruge den i dit system (der nok er IDE)
medmindre
du installerer en SCSI-controller. Find hellere end anden harddisk - de er
meget billige
i news:dk.marked.privat.edb

/Chr