Hjælp... Ram test (hurtigst muligt:o) ??
Fra : Dj Koch

Dato : 09-11-01 20:53

Jeg skal bruge et program der kan tjekke mine ramblokke for fejl... jeg er
lidt i knibe, så det må gerne være så hurtigt som muligt...
På forhånd tak

Dj Koch
Flower# : 21024743

Fra : Christian Kelstrup

Dato : 09-11-01 23:30

Dj Koch wrote:

>Jeg skal bruge et program der kan tjekke mine ramblokke for fejl...
>jeg er lidt i knibe, så det må gerne være så hurtigt som muligt...
>På forhånd tak

Den hurtigste måde at tjekke dem på er at slå quick bios self test
(eller noget i den retning) fra i din BIOS - det fanger ihvertfald
nogle fejl. Ellers prøv google en gang :)

Christian

Fra : Morten

Dato : 09-11-01 23:55

> Jeg skal bruge et program der kan tjekke mine ramblokke for fejl... jeg er
> lidt i knibe, så det må gerne være så hurtigt som muligt...
> På forhånd tak

http://www.teresaudio.com/memtest86/memt28.zip
Tager dog nemt et par timer.

Mvh.