Laptop i dvale
Fra : Melchiorsen

Dato : 09-11-01 20:35

Hej jeg har installeret RH 7.2 på min laptop. Den har et sis 630 chipset.

Min problem er at den går i dvale næsten hvert ½ minut, uanset om jeg sidder
og laver noget på den.

Jeg er Linux newbie, så hvis nogen ved hvad der er galt, vil i så ikke
beskrive det meget grundig, så jeg kan følge med.

På forhånd tak

Melchiorsen

Fra : Michael Wojciechowsk~

Dato : 10-11-01 12:49

On Fri, 9 Nov 2001 20:35:15 +0100
"Melchiorsen" <naked@pc.dk> wrote:

M> Hej jeg har installeret RH 7.2 på min laptop. Den har et sis 630 chipset.

Det har min også. Jeg har en Targa laptop.

> [...]

M> Jeg er Linux newbie, så hvis nogen ved hvad der er galt, vil i så ikke
M> beskrive det meget grundig, så jeg kan følge med.

Dualbooter du i en/anden slags windows ?
Min bærebare gør det du beskriver efter at jeg har været i windows og restartet i linux. Det eneste der hjælper er at lave en shutdown, tage støm/batteri ud, vente et par sekunder og starte linux ..

--

/wojci at wojci dot dk

Fra : N2000

Dato : 11-11-01 21:35

Hej

Melchiorsen her igen.

Ja det virker den løsning du gav. Men jeg syntes da egentlig det er lidt
træls. Er der ikke nogen som har en lidt mere permanent løsning.

MVH Melchiorsen

Fra : Michael Wojciechowsk~

Dato : 15-11-01 23:05

On Sun, 11 Nov 2001 21:34:59 +0100
"N2000" <naked@pc.dk> wrote:

N> Ja det virker den løsning du gav. Men jeg syntes da egentlig det er lidt
N> træls. Er der ikke nogen som har en lidt mere permanent løsning.

Jo, lad være med at bruge windows* - det virker for mig .. :)

--

/wojci at wojci dot dk

Fra : Melchiorsen

Dato : 18-11-01 20:12

> Jo, lad være med at bruge windows* - det virker for mig .. :)

HEHE det har du ret i....

MVH Peter M

Fra : N/A

Dato : 18-11-01 20:12