s/n på harddisk
Fra : ~~Martin~~

Dato : 09-11-01 11:46

Hej NG,

Kan man aflæse en harddisks serienummer digitalt eller befinder s/n kun på
etikken?

Altså, ligesom på netkort kan man aflæse et "MAC" nummer på et netværk, kan
tilsvarende gøres på en harddisk?
Så vidt jeg ved, kan man i win2k aflæse størrelsen af harddisken, hvis en
comp. er tilsluttet et netværk.

MVH
Martin

Fra : Leony

Dato : 09-11-01 12:01

"~~Martin~~" <boeuf@omk.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man aflæse en harddisks serienummer digitalt eller befinder s/n kun på
> etikken?

[snip]

Ved i hvert fald at du med Western Digitals DAta Lifeguard diagnose proggie
kan se serienummeret på din disk. Mon ikke de andre fabrikanter giver samme
muligheder.

Leony

Fra : mf

Dato : 09-11-01 19:52