Kombinering af JavaScript og VBScript
Fra : Erik Ernst

Dato : 09-11-01 10:35

Jeg har en side hvor jeg bruger Mike's DHTML scroller. I en database har jeg
en række links og tekster som jeg gerne vil have initieret dynamisk.

Rent pratisk har jeg følgende på min index side:
<script language="JavaScript">
/*
Mike's DHTML scroller (By Mike Hall)
Permission granted to Dynamicdrive.com to include script in archive
For this and 100's more DHTML scripts, visit http://dynamicdrive.com
*/

var myScroller1 = new Scroller(0, 0, 100, 115, 1, 2);
myScroller1.setColors("#1fe1a5", "#ffffea", "#ffffea");
myScroller1.setFont("Arial, Helvetica, sans-serif", 1);

// FØRST EN MANUEL
myScroller1.addItem("<b><a href='/news/index.shtml#pacesetter2'>Business
Management International Named Technology Pacesetter for the Second Year in
a Row!</a></b>");

// Næste linie er så kald af en VBScript sub - selve sub'en ligger i en
#include fil.
DisplayTopics(3,11,0,10,300,0,0,"");

Men det virker altså ikke... Jeg få blot en "Error: Object Expected"

Mvh
Erik Ernst

Fra : Claus O

Dato : 09-11-01 16:03

"Erik Ernst" <eernst@bmiusa.com> wrote

> <script language="JavaScript">

> // Næste linie er så kald af en VBScript sub - selve sub'en ligger i en

Jeg har aldrig kunne få begge dele til at fungere i en asp fil, tror
ikke det kan lade sig gøre.
Claus

Fra : Claus O

Dato : 10-11-01 12:46

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote

> Jeg har aldrig kunne få begge dele til at fungere i en asp fil, tror
> ikke det kan lade sig gøre.

Hov....Dette var ment som vb indeni javascript indeni asp.
Claus

Fra : Anders Holbøll

Dato : 09-11-01 16:25

Erik Ernst wrote:

> Jeg har en side hvor jeg bruger Mike's DHTML scroller. I en
> database har jeg en række links og tekster som jeg gerne vil
> have initieret dynamisk.

I den fil du viser er der ingen asp. Der er heller ingen vb-script. I
den clientside-javascript du skriver benytter du et objekter, der hedder
"Scroller" men du erkærer det ikke.
Prøv at tænke over hvad der foregår på serveren og hvad der foregår på
klienten. Benyt evt. "View source" i din browser og husk på at browseren
ikke kan se noget af serverside-koden.

--
Anders

Fra : Erik Ernst

Dato : 12-11-01 13:03

"Anders Holbøll" <dev-null-20011017@serveren.dk> wrote in message

> [...]
> Prøv at tænke over hvad der foregår på serveren og hvad der foregår på
> klienten. Benyt evt. "View source" i din browser og husk på at browseren

Nej det havde du faktisk ret i. Farvevisningen i InterDev forvirrede mig.
Ved hjælp af lidt <% %> og "View Source" fik jeg debugget det så det virker.

1000 tak.

Erik Ernst