Redirect
Fra : shimon

Dato : 09-11-01 10:24

Hej gruppe

Er der en funktion som kan redirecte brugeren til en anden side efter at der
er eksekveret noget kode. Jeg har prøvet med header(location:), men så kan
jeg ikke eksekvere koden først.

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

På forhånd tak.

Shimon

Fra : Henrik Hansen

Dato : 09-11-01 10:56

"shimon" <shimon@oek.dk> wrote:

> [...]
> er eksekveret noget kode. Jeg har prøvet med header(location:), men så kan

ikke hvis den kode outputter noget.

Du kan bruge en meta refresh:

echo "<META HTTP-EQUIV=\"Refresh\" CONTENT=\"0; URL=\">";

--
Henrik Hansen

Fra : Dennis Iversen

Dato : 09-11-01 16:37

shimon wrote:

> [...]
> er eksekveret noget kode. Jeg har prøvet med header(location:), men så kan

<?

ob_start();
echo "Hello\n";
header("Location: index.php");