AOC LCD-skærm LM-700 - duer den til noget ~
Fra : Ham Selv

Dato : 09-11-01 00:56

Set til 5500,-, er den ok eller skal man holde sig fra den, erfaring
efterlyses tak!

Umidelbart er den jo i samme prisklasse som en 15".

Spec:
LCD-TFT 17"
Aktiv billedstørrelse: 43,18 cm
Horisontal frekvens: 30 - 80kHz
Anb. opløsning: 1280 x 1024 / 60 Hz
Godkendt: TCO-99
Garanti: 3 års, onsite

--
Hans-Henrik Nørager
Esbjerg

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 09-11-01 21:24

"Ham Selv" <hhn@esenet.dk> wrote in message
> Set til 5500,-, er den ok eller skal man holde sig fra den, erfaring
> efterlyses tak!

Jeg har selv overvejet at købe den omtalte skærm.

> Garanti: 3 års, onsite

Hvor har du den oplysning fra, jeg kan se at der et 3 års garenti, men det
er oplysningen om onsite jeg ikke kan finde

Hilsen
Henrik

Fra : Ham Selv

Dato : 11-11-01 09:51

"Henrik Skjærbæk" <skjaer@miba.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor har du den oplysning fra, jeg kan se at der et 3 års garenti, men det
> er oplysningen om onsite jeg ikke kan finde

Det står i annoncørens pruduktbeskrivelse (QXL)
Det er muligvis forhandlerens særgaranti, men jeg betvivler det stærkt.
--
Hans-Henrik Nørager
Esbjerg