Hvilke DDR-Ram skal man vælge?
Fra : Thomas Andreasen

Dato : 07-11-01 17:57

Jeg startede med at kigge på crucial, fordi jeg har læst et eller andet sted
at de var gode, men nu ser jeg at jeg kan få kingston til under det halve ?

er crucial så meget bedre ?

er der nogen anden producent der er lige så god ?

hvad skal man vælge ?

Håber på lidt hjælp...

Hvad for et bundkort skal man vælge, til XP 1800 ? gerne med onboard raid
controller ?

Thomas Andreasen

Fra : Jens Beltofte Sørens~

Dato : 07-11-01 19:46

"Thomas Andreasen" <Duck-1@jyde.dk> skrev i en meddelelse news:3be9680e$0$211$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg startede med at kigge på crucial, fordi jeg har læst et eller andet sted
> at de var gode, men nu ser jeg at jeg kan få kingston til under det halve ?

Hvis du køber dit Crucial RAM på www.crucial.com/uk kan du få 256MB for ca. 270kr + porto (ca 100kr).
Så hvis du skal brugere mere end 256MB, kan det godt betale sig.
Kingston koster trodsalt ca. 350kr (på edbpriser.dk)

Fra : Thomas Andreasen

Dato : 07-11-01 20:44

"Jens Beltofte Sørensen" <jbs@whateverworld.dk> wrote in message
> [...]
> Så hvis du skal brugere mere end 256MB, kan det godt betale sig.
> Kingston koster trodsalt ca. 350kr (på edbpriser.dk)

Men er de bedre ? altså er de, de flere penge værd ?

Fra : Morten Christensen

Dato : 07-11-01 21:33

Det er de helt sikkert.... I hvert fald hvis du skal overclocke...

Prøv at læse diverse reviews af dem på de forskellige hardware sider...

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : --* edmundo *--

Dato : 07-11-01 22:54

"Thomas Andreasen" <Duck-1@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Men er de bedre ? altså er de, de flere penge værd ?

....et eller andet må de jo kunne siden f.eks. Midtdata vil være bekendt at
forlange kr. 795,- for en 256-klods!!

Jeg har bestilt sammen med Thomas Worm og kan kun sige som ham, nemt og
billigt.

edm...

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 07-11-01 22:40

> [...]
> Så hvis du skal brugere mere end 256MB, kan det godt betale sig.
> Kingston koster trodsalt ca. 350kr (på edbpriser.dk)

Kan kun anbefale denne metode. har lige fået 2 x 256 mb Crucial til 687 (ved
bestilling af 4 stk.) Bestillingen blev sendt onsdag aften og fredag var UPS
og banke på døren 1. gang!

MVH
TWM

Fra : Thomas Andreasen

Dato : 08-11-01 02:48

"Thomas Worm Madsen" <ormen@ormens.dk> wrote in message
> [...]
(ved
> bestilling af 4 stk.) Bestillingen blev sendt onsdag aften og fredag var

ok, tusind tak for hjælpen.

nogle ider på bundkort ?