to linier på en router
Fra : Anders

Dato : 08-11-01 20:56

Jeg har en Pro@cess linie med en Speedstream 5711 router til. Jeg har indtil
nu kørt den med en enkelt computer på og skal nu have endnu en koblet på.
Det har jeg før fået at vide er simpelt. Jeg sætter bare endnu et
ethernetkabel i dyret og så får den nye computer en IP adresse fra routeren
og kan have de to computere på nettet samtidig.

Spørgsmålet er om det ovenstående er forstået helt rigtigt og om der skal
være twisted pair ethernet kabel imellem routeren og computeren?

Fra : Brian Ipsen

Dato : 08-11-01 21:46

On Thu, 08 Nov 2001 20:56:00 +0100, Anders
<ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

> [...]
>
>Spørgsmålet er om det ovenstående er forstået helt rigtigt og om der skal
>være twisted pair ethernet kabel imellem routeren og computeren?

Du sætter bare et almindeligt CAT5 twisted pair kabel fra PC til
router, ja....

/Brian

Fra : Michael Thomsen

Dato : 09-11-01 12:34