AutoCad viewer
Fra : Jesper Elnegaard

Dato : 08-11-01 16:39

Hej Gruppe,

Er der nogen i gruppen der kender en god (gratis) viewer til AutoCad, hvor
man kan printe og måle, + evt. fortage simpel målsætning ??

Mvh
Jesper

Fra : christian

Dato : 08-11-01 17:35

Det kan du i Volo Express som du kan hente fra Autodesk hjemmeside.......

Fra : Freddy Suurland

Dato : 08-11-01 18:12

Hej

Så vidt jeg ved er det ikke muligt at udprinte målfast fra Volo i Express
udgaven.

Vh Freddy

Fra : Jesper Elnegaard

Dato : 09-11-01 11:22

Hej,

Jeg har prøvet Volo Express, men har ikke fundet funktionen, hvor man kan
måle. Det er ikke så vigtigt for mig om man kan udprinte målfast;
målefunktionen er vigtigere.

Ellers tak for svaret.

Mvh Jesper