Bind Xref i autocad 14
Fra : .Kody

Dato : 08-11-01 15:02

ARRRG

Hvorfor kan jeg ikke bind en Xref i Autocad14, den skriver *Invalid*, lige
meget hvad jeg gør.
Det samme sker hvis jeg bruger insert istedet for bind.

Hvad kan der være galt.?

Martin Gråkjær Sørensen
martin@arkitekter-as.dk

__________
Søren Andersen Arkitekter A/S Sønderlandsgade 7 7500 Holstebro Tlf.: 97 42
17 33 Fax.: 97 40 28 33
email : andersen@arkitekter-as.dk
Hjemmeside : http://www.arkitekter-as.dk

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 08-11-01 18:17

Hejsa

Du kan måske finde svaret her:

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q155/6/66.asp

Mvh.
Kasper Pedersen

Fra : .Kody

Dato : 09-11-01 10:09

"Kasper Pedersen" <kasper@besked.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Du kan måske finde svaret her:
>
> http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q155/6/66.asp

Hejsa Kasper

Tak for svaret, men jeg tror desværre vi snakker forbi hinanden.

Det drejer sig om en xref reference til en anden tegning, og ikke en
database.

Problemet er når jeg skal maile en tegning ønsker jeg at binde de eksterne
referencetegninger.

Martin Gråkjær Sørensen
martin@arkitekter-as.dk

__________

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 09-11-01 15:19

Hejsa

Jeg kan godt forstå, at du er forvirret.....det ville jeg også have været
hvis jeg var dig.
- Mit svar er endt det forkerte sted !!!

Det er egentligt et svar til det nedenstående spørgsmål om "Eksport af BOM".

Jeg beklager.

Mvh.
Kasper

Fra : Hans Erik Ejsing

Dato : 13-11-01 21:09

Hej Martin.

Fejlen kan være, at den XREF du vil binde til din tegning, indeholder en
XREF som ikke ligge det samme sted på din HD som da den oprindeligt blev sat
ind.

Det kan løses ved at åbne den XREF-en du vil binde, og her vælge SAVEPATH i
XREF-dialogboksen, ved den/de XREF-er der er indsat, så AutoCAD ved hvor
den/de skal findes.

Med venlig hilsen

Hans Erik Ejsing

www.ejsings.dk