Mere ram i A7V133 ?
Fra : Henning

Dato : 08-11-01 08:35

Jeg har en TB 1400 og et ASUS A7V133 med 512 MB PQI Ram i een stang.

Kan jeg uden videre montere en 512 MB stang mere (PQI ) ??
Vil det give anledning til problemer ?
Jeg kører Win2K.

Vil det være spild af penge (de er jo billige).
Jeg roder en helt del med Corel draw.

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 08-11-01 10:42

"Henning" <Henning-legaard@wanadoo.dk> skrev
> Jeg har en TB 1400 og et ASUS A7V133 med 512 MB PQI Ram i een stang.
>
> Kan jeg uden videre montere en 512 MB stang mere (PQI ) ??
> Vil det give anledning til problemer ?
> Jeg kører Win2K.

Det burde absolut ikke give problemer.

mvh
Peter

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-11-01 10:46

Jeg har 3 PQI stænger i, og hvis du ellers kan få dem fejlfri, virker det
fint.
Hvis du gør det så husk at din pagefil også skal være større.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Henning

Dato : 08-11-01 10:53

"Michael Lund Sørensen" <sletdette-milux@image.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har 3 PQI stænger i, og hvis du ellers kan få dem fejlfri, virker det
> fint.
> Hvis du gør det så husk at din pagefil også skal være større.

Øhhh `??????????????????

Hvad taler du om ?????????????

Fra : Per Kristensen

Dato : 08-11-01 17:03

Bare glem den sidste bemærkning.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 09-11-01 00:41

Vås

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 09-11-01 00:46

I Windows 95 og 98 havde man en Swap fil. I W2k hedder filen en Page fil (på
dansk: Side fil). Den bør være dobbelt så stor som mængden af ram, og det
vil sige at udvider du mængden af ram bør du også tillade at page filen
bliver større. Det sætter du i kontrol panelet under system, Advanced,
Environment, virtuel memory. Følg Micro$ofts anbefaling.