Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
S.E.B.
Fra : Henrik Andersen

Dato : 08-11-01 04:45

Er der nogle her der har erfaring med service niveauet og så videre hos
S.E.B. e banken???

Mvh Henrik Andersen

Fra : Thomas Højris

Dato : 08-11-01 22:37

Hej,

Jeg skiftede til SEB e-banking for lidt over 2 måneder siden. Jeg har indtil
videre kun godt at sige om SEB. Hurtig og effektiv behandling og meget
venlig betjening.

Mvh.
Thomas

Fra : Ole :-\)

Dato : 13-01-02 02:10

Thomas Højris" skrev i en meddelelse

> [...]
indtil
> videre kun godt at sige om SEB. Hurtig og effektiv behandling og meget

Ja de er hurtige til at svarer, men handling kniber det med. FX er det over
ét år siden at de skulle sende mig parpirer til en ny konto som jeg skulle
have. Jeg fik en emailbekræftigelse, og senere talte jeg i telefon med en
medarbejder - men jeg har ikke hørt fra dem siden.

Venlig hilsen

Ole
http://natbank.dk

Fra : Dj Koch

Dato : 15-11-01 22:39

Jeg er også skiftet til SEB for nogle måneder siden... Jeg har været yderst
tilfreds.. specielt med deres rådgivning. Jeg har mest kontaktet dem over
email, og der sidder folk og svarer til klokken 22 om aftenen - det synes
jeg er service.
Jeg har brugt banken meget da man kan købe/sælge i deres
investeringsforening uden kurtage....
Håber det hjælper lidt

Dj Koch
Flower# : 21024743