Hjælp cd musik om til mp3 ??
Fra : Laban

Dato : 08-11-01 01:24

Er der en der ved hvad jeg skal bruge til at få en cd musik om til mp3
Og hvor den kan download det ????

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 08-11-01 06:22

"Laban" <leiftv@cool.dk> wrote in message
> Er der en der ved hvad jeg skal bruge til at få en cd musik om til mp3
> Og hvor den kan download det ????

Freeware programmet CDex ( http://www.cdex.n3.net/ ) er god til det. Beta
versionen 1.4b9 har jeg gode erfaringer med.

- Lars

Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 08-11-01 08:37

Den store test om mp3 decoders:
http://privatewww.essex.ac.uk/~djmrob/mp3decoders/

Lame codecet (en af de konvetringsalgoritmer som giver det bedste resultat)
er beskrevet indgående her
http://users.belgacom.net/gc247244/index.html
Det har ydermere den fordel at alle indgående programmer er freeware.

Jeg var i samme situation som dig for et stykke tid siden. Brug beskrivelsen
fra Lame siden (de har screenshots og al det der) og ignorer alle
forklaringer om det ene og det andet - de fleste har i disse tider nok hard
disk plads til at være ligeglade med om det fylder 5 eller 7 mb.

Kasper

Fra : René Jensen

Dato : 08-11-01 18:24

Laban wrote:
> Er der en der ved hvad jeg skal bruge til at få en cd musik om til mp3
> Og hvor den kan download det ????

F.eks. Xing AudioCatalyst (bruger Xing's MP3 encoder rutiner!!!).

http://www.xingtech.com/

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 08-11-01 23:58

On Thu, 08 Nov 2001 18:23:35 +0100, René Jensen <rene.jensen@city.dk>
wrote:

>F.eks. Xing AudioCatalyst (bruger Xing's MP3 encoder rutiner!!!).
>
>http://www.xingtech.com/
CDex er din ven. http://www.cdex.n3.net/

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : René Jensen

Dato : 09-11-01 18:24

Morten Bowman Hansen wrote:
> CDex er din ven. http://www.cdex.n3.net/

Sikkert, men kan den også rippe i 40x uden sync-buff errors?