fejl i en fil men ikke i en anden magen ti~
Fra : Kim Schulz

Dato : 07-11-01 21:53

hejsa
jeg bliver ved med at få følgende fejl i en fil jeg har:

Warning: Cannot send session cache limiter - headers already sent
(output started at
/usr/local/psa/home/vhosts/butikjespors.dk/httpdocs/test/admin/mailliste_users.php:1)
in
/usr/local/psa/home/vhosts/butikjespors.dk/httpdocs/test/application.php
on line 41

linie 41 er en session_start();

og den linie 1 der henvises til er en <?

sidst jeg fik en sådanne var det fordi jeg havde glemt at fjerne en
denne gang.

Nogen der har en ide om hvorfor denne opstår.
Jeg har en fil der er magen til, men hvor jeg laver min include fra en
funktion i filen. Her opstår fejlen ikke.

--
http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
Nørdesnak, attitude og alverdens usexede nyheder for nørder

Fra : Morten Bakkedal

Dato : 07-11-01 22:30

Kim Schulz wrote:

> Nogen der har en ide om hvorfor denne opstår.
> Jeg har en fil der er magen til, men hvor jeg laver min include fra
> en funktion i filen. Her opstår fejlen ikke.

Husk at include heller ikke må sende noget til browseren, før du sender dine
headere. Har du eventuelt en tom linie eller et mellemrum før din "<?" eller
"<?php"?

--
Morten Bakkedal
http://www.bakkeland.dk/

Fra : Kim Schulz

Dato : 07-11-01 22:41

On Wed, 7 Nov 2001 22:29:58 +0100
"Morten Bakkedal" <bakkeland@yahoo.dk> wrote:

> Husk at include heller ikke må sende noget til browseren, før du
> sender dine headere. Har du eventuelt en tom linie eller et mellemrum
> før din "<?" eller"<?php"?

Det var det!
Der var et mellemrum (" ") foran min første <? og det var det som gjorde
udslaget!

MVH
Kim Schulz