Er der et Palm synkroniseringsværktøj som ~
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 07-11-01 21:41

Jeg har en Palm som jeg er glad for, men hvor jeg ønsker et
synkroniseringsværktøj som er velunderstøttet og som er færdigudviklet
nok til at være brugbart under min Mandrake 8.1 Linux, således at jeg
kun behøver trykke på HotSync for at være ajour.

Efter at have puslet med gnome-pilot og brugt lang tid på at lede
efter dokumentation har jeg opgivet dette. Det lader ikke til at være
udviklernes prioritet at give folk mulighed for at læse sig til
hvordan programmerne bruges. Jeg har hul til Palmen, og kan
synkronisere, men kan ikke finde ud af at lægge nye filer ind, og data
synkroniseres ikke med applikationerne.

KDE's kpilot prøvede jeg også men uden helt samme held.

Er der nogen der har gode erfaringer med det her?

--
Thorbjørn Ravn Andersen "...plus...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Morten Brix Pedersen

Dato : 07-11-01 22:09

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> [...]
> nok til at være brugbart under min Mandrake 8.1 Linux, således at jeg
> kun behøver trykke på HotSync for at være ajour.

JPilot virker fortræffeligt:

http://www.jpilot.org/

Du trykker på 'sync' i programmet hvorefter du skal trykke på HotSync
knappen på din palm, herefter syncer de.

Du kan også nemt og bekvemt installere nye programmer.

- Morten.

--
Morten Brix Pedersen morten@wtf.dk
www.wtf.dk

Fra : Henrik Farre

Dato : 07-11-01 23:05

Yello

I artikel <3BE9A2E0.1050805@wtf.dk>, skrev "Morten Brix Pedersen"
<morten@wtf.dk>:

> JPilot virker fortræffeligt:
>
> http://www.jpilot.org/

Helt klart det bedste (IMHO), og f.eks. Sylpheed (Mail prog) kan læse
addresse bogen. Bare husk at bruge "Backup" engang imellem, for den
sync'er kun "standart" programmerne (Learned that the hard way ;)

--
Mvh. / Kind regards
Henrik Farre < enrique@obel.auc.dk -- http://Welcome.to/Webbench >