Dressurdommergodgørelse
Fra : Margot Martensen

Dato : 07-11-01 20:12

Distrikt 11/13 har på distriktsbestyrelsesmøde den 23. okt besluttet at
klubdressurdommere skal have den i midlertidige bestemmelser fastsatte
godtgørelse på 150.- kr pr klasse, dog max. 300,- kr pr.dag.

Der har været en del polemik omkring dette, da disse godtgørelser normalt ikke
omfatter klubdressurdommere, da de ikke er officielle DRF officials, men
derimod underlagt distrikterne. Men 11/13 har altså besluttet at det arbejde
klubdressurtdommere gør, kan sidestilles med de officielle DRF dressurdommere.

Der går rygter om at klubdressurdommer fra næste reglements ændring komme ind
under DRF. Dette mener jeg vil være et gode, da vi ikke længere så vil svæve
rundt uden for reglementes bestemmelser.

For egen regning vil jeg tilføje at jeg forventer ikke at modtage vin eller
lignende når jeg modtager godtgørelse.

--
Posted from 0x3ef2a179.arcnxl.paisdn.tele.dk [62.242.161.121]