Erfaring med Cabelas ?
Fra : Lars Broberg

Dato : 07-11-01 20:06

Er der nogen derude som har erfaring med at handle hos Cabelas ?
Deres udbud og priser ser ud til at være ok.

http://www.fishingmall.com/cabela/

Hilsen Lars

Fra : Jesper Hansen

Dato : 07-11-01 20:44

Jeg har erfaring med at handle andre steder i USA og det har været fint. Et
familiemedlem har købt meget hos Cabelas, men han bor i USA. Husk, at du
risikerer at blive bon'et 25% i told og at fragten er (u)rimelig dyr.

Jesper

Fra : PAR

Dato : 07-11-01 05:59

Jeg handlede for en del år siden med firmaet med godt resultat via en
bekendt i Amerika.
For at undgå told og fragt blev klinger og diverse tilbehør fragtet hjem som
gaver.
Jeg måtte derfor vente en rum tid på hjemtransporten.

Når du handler der, skal du købe dyrt og meget. Så er der altid afsætning og
fortjeneste på det herhjemme.

PAR

Fra : Kim Spur

Dato : 11-11-01 23:31

Jeg handlede en del med Cabelas mens jeg var på Grønland.
Varerne holdt hvad de lovede, men forsendelsen var temmelig dyr.

Mvh, Kim

Fra : jh@civil.auc.dk

Dato : 21-11-01 11:14

Cabelas er USAs største postodre-firma indenfor friluftsudstyr og jeg
har mange og udelukkende positive erfaringer med at handle der. Husk
at checke priserne for fragt, told og moms - det kan give ubehagelige
overaskelser når varen ankommer (told på 12,5% beregnes af varens
værdi som Cabelas påtrykker pakken)!

Mvh
Jannik

Fra : Lars Broberg

Dato : 21-11-01 18:34

Tak for dit svar - det kunne nemt give overraskelser !
Mvh Lars