Forms
Fra : Rasmus

Dato : 07-11-01 17:07

Hejsa!
Jeg har i C++Builder lavet en form og kalder den sådan:

Form2 = new TForm2(Application);
Form2->ShowModal();
delete Form2;

Jeg har nu to forme igang.
Hvis jeg så trykker på den form der ikke er aktiv, kommer den med Biiip.
Hvordan kan jeg definere formene så jeg kan skifte mellem dem mens
programmet køre.
Venlig Hilsen
Rasmus Steffensen

Fra : Ivan Johansen

Dato : 07-11-01 19:50

Rasmus wrote:

> [...]
> Hvis jeg så trykker på den form der ikke er aktiv, kommer den med Biiip.
> Hvordan kan jeg definere formene så jeg kan skifte mellem dem mens

Prøv med:
Form2 = new TForm2(Application);
Form2->Show();

Husk at du først skal nedlægge formen med delete, når den skal lukkes.

Ivan Johansen