My Pc, hva' tøs i?
Fra : Kim Kjærgaard

Dato : 07-11-01 19:54

Davs, jeg går og overvejer at købe ny pc og jeg har kigget på følgende
komponenter:

Athlon XP 1,4ghz med et Epox 8KHA+ bundkort med dertil
hørende 256mb APACER DDR ram og et Geforce3 Ti200 (Asus V8200T2) grafikkort.
(+ en 60GB Seagate Barracuda IV HD)

Jeg vil gerne hører jeres meninger/kommentarer om ovenstående, løber jeg ind
i nogle problemer eller bør jeg overveje nogle andre komponenter. (Indenfor
samme prisklasse selvfølgelig)

Mvh
Kim

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-11-01 20:46

> [...]
> (+ en 60GB Seagate Barracuda IV HD)
>
> Jeg vil gerne hører jeres meninger/kommentarer om
> ovenstående, løber jeg ind i nogle problemer eller bør

Lyder fornuftigt i mine øre.

Mvh.
Mikael

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 08-11-01 00:07

> Geforce3 Ti200 (Asus V8200T2) grafikkort.

Hvor/hvornår kan dette købes i Danmark?

/Jeppe

Fra : Kim Kjærgaard

Dato : 08-11-01 17:20

--

De har det hos www.shg.dk

Fra : Veritas

Dato : 08-11-01 00:16

"Kim Kjærgaard" <kk10@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> Athlon XP 1,4ghz med et Epox 8KHA+ bundkort med dertil
> hørende 256mb APACER DDR ram og et Geforce3 Ti200 (Asus V8200T2)

ad! føj! :))) spøg til side... nice hardware... er det så en 1300+ du har
købt dig?

jeg er lidt nysgerrig efter at høre, hvordan din barracuda er? støjer den?
er den varm? vil nemlig gerne selv investere i nye diske....

hvad med lyd? hvad har du der?

/J

Fra : Kim Kjærgaard

Dato : 08-11-01 17:21

> [...]
>
> jeg er lidt nysgerrig efter at høre, hvordan din barracuda er? støjer den?
> er den varm? vil nemlig gerne selv investere i nye diske....

Ja nu har jeg jo ikke købt nogle af de dele endnu. Så det skal jeg ikke
kunne udtale mig om. Det var jo faktisk derfor jeg spurgte, netop for at
høre om det var noget værd.

Fra : Jacob

Dato : 08-11-01 18:45

"Veritas" <you-wont-need-to-know-it@jedi.mind.trick> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> jeg er lidt nysgerrig efter at høre, hvordan din barracuda er? støjer den?
> er den varm? vil nemlig gerne selv investere i nye diske....

Hvis du vil vide mere om Barracudaen har hardware-test.dk lavet en test. Du
kan læse testen her http://makeashorterlink.com/?N2012032

Da jeg var ovre på ovennævnte side fandt jeg lige et link til en test af
Asus Geforce Ti 200 grafikkortet. Læs den her
http://www.tweakup.dk/guider/grafikkort/ASUSv8200ti200/v8200ti200.htm

--
Jacob