LiteOn 12/10/32 ???
Fra : laxnox@worldonline.d~

Dato : 07-11-01 11:58

Hey

Jeg har købt en LiteOn 12/10/32 ..

Nu kan jeg ikke bruge CDRwin mere eller kan jeg , hvilken v. skal jeg have
???

Jeg har prøvet med 3.8d men det funker ikke .

Jeg kan godt få den til at køre med Nero 5.5.1.8 & Adaptec Easy CD Creator 4

Have a nice day

René

Fra : HamSelv

Dato : 07-11-01 13:16

<laxnox@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har prøvet med 3.8d men det funker ikke .
>
> Jeg kan godt få den til at køre med Nero 5.5.1.8 & Adaptec Easy CD Creator

Prøv med version 3.8e. Den bruger jeg, og den virker perfekt.

--

HamSelv

To reply, remove NOSPAM in email.

Fra : burgeren

Dato : 07-11-01 17:13

hey

cdrwin 3.8f skulle understøtte alle liteon modeller.

også på min 12x liteon

mvh burgeren =)

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 09-11-01 21:16

In article <Mk8G7.5790$RM3.583466@news000.worldonline.dk>,
laxnox@worldonline.dk says...
> [...]
> ???
>
> Jeg har prøvet med 3.8d men det funker ikke .

Er CDRWin ikke ude i version 4.0? Hvad med at prøve den?

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)