Hercules Game Theater XP
Fra : DetUudslukkelige

Dato : 07-11-01 11:32

Kære NG

Nogen der har erfaringer med subj. og hvordan det fungerer under win xp?

Hvordan er det sammenlignet med SB Live!-serien?

--
Venlig hilsen

-- Mathias

- \\!//
- @ @
--------o00-( )-0oo---------
http://www.durmol.dk

Fra : DaWizeGuy

Dato : 07-11-01 13:32

"DetUudslukkelige" <tralalalah@hotmail.com> wrote in message
> Kære NG
>

> Nogen der har erfaringer med subj. og hvordan det fungerer under win xp?

Der er en del problemer med spil. Prøv at læse lidt i dette forum:
http://forum.hercules.com/.

> Hvordan er det sammenlignet med SB Live!-serien?

Sammenlignet med Live! serien har Hercules GTXP generelt en bedre
lydkvalitet. I spil er billedet lidt mere broget. Hercules GTXP anvender
Sensaura HRTF og EAX teknologi, hvilket giver mere præcis 3D lyd med
hovedtelefoner og 2 højtalere, mens Live! 5.1 kortet er lige så godt eller
bedre med 4 højtalere og klart bedre med 5.1 højtalere. Generelt leverer
Live! kortene også bedre EAX effekter (rumklang) end Hercules GTXP, hvilket
ikke er så mærkeligt, idet Creative Labs jo udviklede standarden.

Hvis du går efter god lydkvalitet og funktionalitet under Windows XP bør du
nok overveje at købe et Creative Soundblaster Audigy i stedet. Jeg har
førstehpndserfaring med begge lydkort, og Audigy er fuldt på højde med
Hercules Game Theater XP hvad lydkvalitet angår. Jeg har nu selv et Audigy,
og det fungerer perfekt under Windows XP, både i spil DVD, musik og anden
lydafpilning.

--
Best regards/Med venlig hilsen
Anders Albrechtsen