Clairvoyant i Trekantsområdet
Fra : Heidi Engelbrecht

Dato : 07-11-01 11:18

Er der nogen, som har erfaringer med en clairvoyant i Trekantsområdet eller
Vestfyn?

Eller bare har erfaringer i det hele taget?

--
Heidi

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 07-11-01 21:56

Hejsa Heidi
"Heidi Engelbrecht" <heidi@REMOVEMEengelbrecht.net> skrev i en
meddelelse news:3be90b04$0$25408$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Er der nogen, som har erfaringer med en clairvoyant i
Trekantsområdet eller
> Vestfyn?
>
> Eller bare har erfaringer i det hele taget?

Ja! Jeg har flere og meget positive erfaringer at dele ud af. Du
kan maile mig direkte med spørgsmål - og jeg vil svare dig
direkte.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : tomcat

Dato : 01-12-01 17:53

"Heidi Engelbrecht" skrev d. 07-11-01 11:18 dette indlæg :
> [...]
eller
> Vestfyn?
>
> Eller bare har erfaringer i det hele taget?

Hej Heidi

Du kan evt. prøve Jytte Bauer I kolding - hun ved mange ting inden for
det område du forespørger...

mvh.
Tom

http://www.kandu.dk/