Har jeg valgt rigtig konfiguration?
Fra : Søren Skovgård Chris~

Dato : 07-11-01 10:44

Hej

Er der nogen, der har indvendinger mod følgende konfig. Prislejet skal være
omkring 5000-6000.

Bundkort: ECS K7S5A SIS735
CPU: T-bird 266 FSB 1.2 GHz
Køler: Molex Silent System model nr. 3716500008
RAM: 256 MB PQI DDR
HD: Seagate Barracuda IV 40 GB
Kabinet: Codegen 300 WATT
DVD: Pioneer 116T
Grafik: ATI Radeon 7500 TV-out

--
Best regards
Søren Skovgård Christensen

skovgard@kom.auc.dk

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 07-11-01 12:43

"Søren Skovgård Christensen" <skovgard@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Bundkort: ECS K7S5A SIS735
> CPU: T-bird 266 FSB 1.2 GHz
> Køler: Molex Silent System model nr. 3716500008

Ser fint ud, specielt bundkortet er et godt valg.

Fra : Rune Christiansen

Dato : 07-11-01 18:33

Jeg kan helt sikkert anbefale 512mb ram, nu hvor man er igang.......

har lige selv skiftet fra 256mb ddr til 512ddr og det kører meget bedre
nu....

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 07-11-01 18:37

"Rune Christiansen" <larz_prime@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan helt sikkert anbefale 512mb ram, nu hvor man er igang.......
>
> har lige selv skiftet fra 256mb ddr til 512ddr og det kører meget bedre
> nu....

Men det er nu en pæn slat penge, men hvis man har råd er det prisen værd,
enig. Jeg må dog nøjes med 256+128 mb DDR.

Fra : Christian Fisker

Dato : 07-11-01 20:51

> [...]
>
> Bundkort: ECS K7S5A SIS735
> CPU: T-bird 266 FSB 1.2 GHz
> Køler: Molex Silent System model nr. 3716500008

Tja, jeg har indtil videre haft 3 af de bundkort, der har givet problemer
med en 1.4GHz TB. På ingen måde anbefalelsesværdig...
- Det jeg har i øjeblikket kan ikke finde ud a at håndtere mit CDROM drev
eller min CDR - står hele tiden og søger efter cd'er, når det er tomt.

Følg evt. diskussioner her:
http://forum.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=4

Eller læs dokumentet på ølgende URL:
http://65.66.90.193/

/Christian Fisker

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 07-11-01 20:59

> [...]
> - Det jeg har i øjeblikket kan ikke finde ud a at håndtere mit CDROM drev
> eller min CDR - står hele tiden og søger efter cd'er, når det er tomt.

Der kan man se, jeg har solgt flere maskiner med en 1.4 og det board og der
har intet været. Jeg sidder selv med sådan en maskine med K7S5A og 1.4Ghz
Athlon, og nøj hvor den bare kører.

Hygge.