Tervuerens aner søges!!!
Fra : Janni

Dato : 07-11-01 00:44

Hej

Jeg har en tervueren på 6 måneder. Jeg kunne godt tænke mig af se billeder
af hans familie. Hvis I kender hundene på hans stamtavle, eller kender deres
mennesker, så vil jeg meget gerne høre fra jer!

Jeg sender denne meddelse igen, da stamtavlen smuttede i første omgang

Stamtavlenavnet på min hund er Juno.

Mor: Clematis Joy
Far: Binjo's Santos
Mormor: Amanda
Morfar: Emely's Playboy V. Gay
Farmor:Binjo's Pretty China
Farfar: Nørrevang Ilos
Mormorsmor: Tervuerenhuset's Quetta OF
Mormorsfar: U'Nick Dea Hauts De Bievre
Morfarsmor: Binjo's Manja
Morfarsfar: Binjo's Gay
Farmorsmor: Binjo's Gipsy
Farmorsfar:Binjo's Ever Young Nicky
Farfarsmor: Nørrevang Aja
Farfarsfar: Cartoon Du Perigord Vert

Fra : Stine

Dato : 06-11-01 01:36

Hej
Prøv at kontakte opdrætteren fra Kennel Clement og Kennel Binjo. De burde da
kunn efortælle lidt
Ellers prøv at kontakte Specialklubben for Belgiske Hyrdehunde - hjemmeside
: www.belgiskehyrdehunde.dk

Evt. kan du også sætte en "annonce" i SBH's blad for at søge efter
kuldsøskende ???

På hjemmesiden er der adresser m.m. på formand og redaktør og muligvis også
til de kenneler du kan kontakte

Ellers send en privat mail, så kan jeg se om jeg kan finde deres
telefonnumre - vil ikke offentligggøre dem her *S*
Held og lykke.

Stine Frandsen
Kennel Santippe's
http://santippe.homepage.dk

Fra : Ann Pettersson

Dato : 07-11-01 07:05

"Janni" <rockie@mail.dk> skrev i melding
> [...]
deres
> mennesker, så vil jeg meget gerne høre fra jer!

Her er bra sted å begynne å søke: http://www.alfirin.net/cdl/pedigree.html
Eller du kan laste ned PEDI her: http://www.alfirin.net/cdl/pedigree.html

AnnP

Fra : elha

Dato : 07-11-01 08:56

Vi kendte temmelig sikkert Nørrevangs Ajas hvalp, du hører nærmere .
Mvh elha

http://www.kandu.dk/

Fra : elha

Dato : 07-11-01 15:16

Hej igen.
Jo det var Nørrevang Aja`s hvalp vi kendte, Hun har også billeder af
N.A.
Hvis du har yderligere interesse, har jeg brug for en e-mail adresse
Mvh. Elha

http://www.kandu.dk/

Fra : Janni

Dato : 07-11-01 15:18

Hvis I ligger inde med billeder af en af hundene på stamtavlen, vil jeg
meget gerne se dem!

I kan maile dem til rockie@mail.dk