3DBenchmark
Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 06-11-01 20:27

Hej alle. Jeg har lige læst en rapport fra 3DBenchmark igennem og så at min
T-Bird 1400Mhz kun kørte med 1338 under testen, ifølge 3DBenchmark. Kan det
passe? Og i så fald, hvorfor så langsomt?

Mvh Mark
www.profiled.org

Fra : Henrik Høy

Dato : 07-11-01 05:43

In article <9s9djj$j2s$1@news.cybercity.dk>, mark@tv.dk says...
> [...]
> T-Bird 1400Mhz kun kørte med 1338 under testen, ifølge 3DBenchmark. Kan det
> passe? Og i så fald, hvorfor så langsomt?

Hvilket grafikkort har du, og hvilket styrestystem kører du.

--
-
--

Venlig hilsen

Henrik Høy

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 06-11-01 22:12

On Tue, 6 Nov 2001 20:43:29 -0800, Henrik Høy <henrik@hoey.dk> wrote:

>In article <9s9djj$j2s$1@news.cybercity.dk>, mark@tv.dk says...

>Hvilket grafikkort har du, og hvilket styrestystem kører du.

Hvilket ur kører du med og hvorfor stiller du ikke?

Fra : Henrik Høy

Dato : 06-11-01 23:00

In article <vfkgutcjca36l4omlteq1p98fr8sv73jkl@4ax.com>,
tveskaeg@xxxtrashcan.dk says...

> Hvilket ur kører du med og hvorfor stiller du ikke?

Tak for oplysningen, det er hermed rettet. Klokken stod til det rette
tidspunkt, men til den forkerte tidszone.

--
-
--

Venlig hilsen

Henrik Høy

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 06-11-01 23:01

"Henrik Høy" <henrik@hoey.dk> wrote in message
> In article <9s9djj$j2s$1@news.cybercity.dk>, mark@tv.dk says...

> Hvilket grafikkort har du, og hvilket styrestystem kører du.

Jeg har et 64Mb GeForce 2 Pro/GTS og jeg kører Win.XP US.

Fra : Henrik Høy

Dato : 06-11-01 23:08

In article <9s9mj4$11jf$1@news.cybercity.dk>, mark@tv.dk says...

> "Henrik Høy" <henrik@hoey.dk> wrote in message
[cut]

> Jeg har et 64Mb GeForce 2 Pro/GTS og jeg kører Win.XP US.

Hmmm. Jeg har en Tbird 1400 og et 32 Mb Geforce2, og jeg mener at kunne
huske at jeg får omkring en 3300-3400. Så et eller andet er der galt.

--
-
--

Venlig hilsen

Henrik Høy

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 06-11-01 23:56

> [...]
> >

> Hmmm. Jeg har en Tbird 1400 og et 32 Mb Geforce2, og jeg mener at kunne
> huske at jeg får omkring en 3300-3400. Så et eller andet er der galt.

Det var ikke helt det jeg mente :) - mit resultat lå vistnok på omkring
3700. Men i rapoorten kunne jeg se hvilken clockfrekvens min processor
kører/kørte med, og her viste den 1338, hvilket er hele 62Mhz mindre end jeg
ville forvente.