Tervuerens aner søges!!!
Fra : Janni

Dato : 06-11-01 16:35

Hej

Jeg har en tervueren på 6 måneder. Jeg kunne godt tænke mig af se billeder
af hans familie. Hvis I kender hundene på hans stamtavle, eller kender deres
mennesker, så vil jeg meget gerne høre fra jer!

Fra : Camilla Larsen

Dato : 06-11-01 17:21

Hej Janni

Jeg vil da gerne give en hjælpende hånd, men hvor er hans stamtavle
henne???

Camilla

--
Camilla

Fra : pmj

Dato : 06-11-01 19:45

"Janni" skrev d. 06-11-01 16:35 dette indlæg :
> [...]
deres
> mennesker, så vil jeg meget gerne høre fra jer!

Måske, hvis vi kan se stamtavlen eller i det mindste hans navn

http://www.kandu.dk/