IE 6.0 CTRL + ENTER giver ikke længere .co~
Fra : Thomas

Dato : 06-11-01 16:24

I IE 6.0 kan man ikke længere nøjes med fx at skrive "CNN" og herefter
CTRL + ENTER for at komme ind på www.cnn.com. De har nemlig rettet
endelsen til dk.

Hvordan er det nu man retter dette i registreringsdatabasen?

MVH Thomas

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-11-01 17:36

"Thomas" skrev i en meddelelse:
> I IE 6.0 kan man ikke længere nøjes med fx at skrive
> "CNN" og herefter CTRL + ENTER for at komme ind
> på www.cnn.com. De har nemlig rettet endelsen til dk.

Det må være fordi det er den danske side.

> Hvordan er det nu man retter dette i
> registreringsdatabasen?

Jeg ved det desværre ikke.

/Mikael

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-11-01 17:38

> Det må være fordi det er den danske side.

Hvad fa**** har jeg drukket

Der skulle have stået:

Det kan måske være fordi du nu har den danske version istedet for den
engelske !?!

- Jeg har ikke før nu kendt til dette trick, så jeg har desværre ingen
erfaring med det i andre versioner end 6'eren.

Mvh.
Mikael

Fra : Thomas

Dato : 07-11-01 15:37

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad fa**** har jeg drukket
>
> Der skulle have stået:
>
> Det kan måske være fordi du nu har den danske version istedet for den
> engelske !?!

Jeg har altid brugt den danske version af IE, så det er ikke derfor.

Man kan sige, at nu har de fået rettet fejlen i den danske version i
IE6, så den sætter .dk på, men det er bare lidt irreterende, når nu man
havde vænnet sig til, at den altid satte .com på i de tidligere
versioner af IE.

MVH Thomas

Fra : Lars kj

Dato : 07-11-01 09:48

> [...]
> endelsen til dk.
>
> Hvordan er det nu man retter dette i registreringsdatabasen?

Jeg har den engelske version og her fungere det stadig med .com

/lars

Fra : Thomas

Dato : 07-11-01 15:39

"Lars kj" <lkj@person.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har den engelske version og her fungere det stadig med .com

Det er også meningen, at den engelsk version skal sætte .com som
endelse, men som standard har de danske versioner også gjort indtil
version 6.0

MVH Thomas