Anbefaling af ny Hdd ?
Fra : Agricola

Dato : 06-11-01 15:47

Jeg skal til at købe en ny Hdd, og nu er jeg selvfølgelig usikker på hvilken
model jeg skal købe. Den skal helst være så støjsvag som muligt og jeg havde
forestillet mig en størrelse omkring 30-40GB.

Fra : Kristian

Dato : 06-11-01 15:51

Helt sikkert en Seagate Barracuda IV 40 GB...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-11-01 16:01

> Helt sikkert en Seagate Barracuda IV 40 GB...

Jeps, ledte efter den test jeg sendte til en gut den anden dag - men kunne
desværre ikke finde den.

Jeg fandt linket til den på www.tweakup.dk, men han sletter åbenbart sine
gamle links -damn him

Mvh.
Mikael
- Min bror har forresten lige købt sådan en disk og den er fa***** god

Fra : Hans Pedersen

Dato : 06-11-01 16:50

On Tue, 6 Nov 2001 16:00:34 +0100, "Mikael Nørrelund Andersen"
<noerrelund@pc.dk> wrote:

>Jeps, ledte efter den test jeg sendte til en gut den anden dag - men kunne
>desværre ikke finde den.

www.storagereview.com er rigtig godt, når man kigger efter nye diske.
De fremhæver Maxtor DiamondMax Plus D740X som det bedste forhold
mellem pris og kvalitet for 7200 RPM diske.

Hans Pedersen, Esbjerg
Web: http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Per Kristensen

Dato : 06-11-01 16:10

Jeg har en Baracuda IV 80GB. Den er lydløs. Læs test på www.hardware-test.dk

Fra : Isaack Rasmussen

Dato : 06-11-01 16:13

Jeg kan også godt anbefale Barracuda'n, har selv købt en 40GB for to uger
siden.
Jeg er nu ved at erstatte andre dele i min computer, som ligepludselig nu
"larmer".

www.datatel.dk har 40GB til 1050kr og de har 4 butikker rundt omkring her i
Kbh.

Isaack

Fra : fnugi

Dato : 06-11-01 16:28

Bare ikke en IBM det er en skod disk der går ned tit

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 06-11-01 17:16

"fnugi" <h@d.dk> skrev:

> Bare ikke en IBM det er en skod disk der går ned tit

I følge IT-butikkens statistikker, så er fejl procenten større på
Seagate som på IBM.
IBM's GXP75 serie skal du bare holde dig lagt væk fra!

--
Venlig hilsen: Rasmus.

Fra : Agricola

Dato : 06-11-01 23:49