Student License på vej ud
Fra : @sbjørn

Dato : 06-11-01 14:09

Jeg har lige talt med M$ i dag

De $iger at win xp pro dk ikke ville komme $om $tudent Licen$e men at

[$NAP http://www.microsoft.com/danmark/license/Student/]
*Operativ$y$temer*
Micro$oft Window$ 2000 opgradering - eller
Micro$oft Window$ Me
[/$NAP]
Her er der tale om fuld ver$ion af win ME

[$NAP Som M$ $iger den vil $e ud efter d. 27/10-2001]
*Operativ$y$temer*
Micro$oft Window$ XP Home Edition Opgradering
[/$NAP]

Køre man $om mig med win 2k kan man ikke bruge win XP HE Opg. til noget.
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/howtobuy/upgrading/matrix.asp

Vi$ual $tudio.NET vil man heller ikke kunne få når den udkommer omkring
mart$

Fra : Peter Makholm

Dato : 06-11-01 14:24

"@sbjørn" <asbjorn@caduceus.dk> writes:

> De $iger at win xp pro dk ikke ville komme $om $tudent Licen$e men at

Hvad f..... har det med programmering at gøre? Tror du ikke du burde
befinde dig ovre i dk.edb.system.ms-windows?

-- Allan Olesen på dk.edb.system.unix

Fra : @sbjørn

Dato : 06-11-01 14:28

Læs det nedereste den er og så i ms-windows

Fra : Jørgen Drewsen Freds~

Dato : 19-11-01 20:48

desuden synes jeg, at bruge $-tegn istedet for S er lame.
det var bare en kommentar...

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 22-11-01 14:13

"Jørgen Drewsen Fredsted" <koreskole.fkt.fredsted@mail.dk> writes:

> desuden synes jeg, at bruge $-tegn istedet for S er lame.
> det var bare en kommentar...

Desuden synes jag, at bruge ordet "lame" på dansk er puerilt.
det var bare en flabethed...:)

/L 'det hedder altså "lamt", altså! og husk at citere det du svarer på'
--
Lasse Reichstein Nielsen - lrn@daimi.au.dk
This message may be reproduced freely for non-commercial purposes.

Fra : Morten Simonsen

Dato : 09-12-01 22:17

hold da helt op hvor er folk negative...
det sværeste ved at at benytte de danske nyhedsgrupper er at finde en
gruppe...for hvis indlæget på nogen måde kunne ligges andre steder så får
man 10 beskedder om det...

(og det kunne måske tænkes at mandens S tast ikke virkede, og han derfor
brugte $ i stedet for !?)