OCILogon
Fra : Sheila Berntsen

Dato : 06-11-01 13:18

Hei, vi oversetter PHP-kode som går mot en SQLServer-database til en
Oracle-database.
Vi har lite PHP-erfaring og trenger hjelp til hvordan vi bruker funksjonen
OCILogon.
Hvor finner vi en fil/kode for denne funksjonen?

MVH Sheila

Fra : Niels Andersen

Dato : 06-11-01 21:51

http://se.php.net/OCILogon

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 07-11-01 12:18

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> skrev

> http://se.php.net/OCILogon

Hvorfor ikke http://no.php.net/manual/en/function.ocilogon.php, når Sheila
nu snakker norsk?

--
Take Care
Kim Emax

Fra : Sheila Berntsen

Dato : 07-11-01 14:08

"Kim Emax - ayianapa.dk" <newsgroup@sletdette-ayianapa.dk> wrote in message

> "Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> skrev

> [...]

Takk for hjelpa, vi klarte det til slutt, men man skal jammen lese
dokumentasjonen først!

Forresten, er ikke skrevet norsk nesten som skrevet dansk?

MVh Sheila

Fra : Niels Andersen

Dato : 07-11-01 14:40

Sheila

Jeg overvejede hvor meget jeg skulle gøer ud af det, men kom frem til,
at hvis det er væsentligt, kan Sheila sikkert godt finde ud af at skrive
"no" i stedet for "se". :)

> Forresten, er ikke skrevet norsk nesten som skrevet dansk?

Jo, jeg kan næsten ikke se forskel... *g*
Nej, hvis man læser det højt for sig selv, så lyder det ret dansk. :)
Men ellers kan det være lidt udfordrende at forstå, uanset om det er
skrevet eller talt. :)

Jeg kan lige prøve at oversætte de ting du har sagt i denne tråd, bare
lige så du kan se forskellen:

"Hej, vi oversætter PHP-kode som går mod en SQLServer-database til en
Oracle-database.
Vi har kun lidt PHP-erfaring og trænger til hjælp med hvordan vi bruger
funktionen
OCILogon.
Hvor finder vi en fil/kode for denne funktionen?"

"Tak for hjælpen, vi klarede det til slut, men man skal jo læse
dokumentationen først!
Forresten, er ikke skrevet norsk næsten som skrevet dansk? "

Jaja, det er meget groft. Jeg har stortset bare oversat det ord for ord,
men det er vist nogenlunde korrekt (men lidt kluntet) dansk. :)

FUT: dk.kultur.sprog

--
Mvh.

Niels Andersen