Cisco-827 Hvilken udbydere?
Fra : Alex H.

Dato : 06-11-01 10:59

Jeg har lige fået en Cisco 827 (gratis... wiihhii!)

Hos hvilken udbydere kan man bruge en Cisco 827?
(udover http://www.Worldonline.dk )

/Alex H.

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 06-11-01 11:41

"Alex H." <1@1.com> wrote in message
> Jeg har lige fået en Cisco 827 (gratis... wiihhii!)

Tillykke - den er jo dyr!

> Hos hvilken udbydere kan man bruge en Cisco 827?
> (udover http://www.Worldonline.dk )

Hos Cybercity.

--

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-11-01 18:46

"Simon H. Pedersen" <spam@kokainum.dk> wrote in message

> "Alex H." <1@1.com> wrote in message
>
> Tillykke - den er jo dyr!

> Hos Cybercity.

men du må ikke bruge din egen router.

Fra : supermand

Dato : 06-11-01 18:52

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> mumlede noget i

> men du må ikke bruge din egen router.

Hvad i alverden er det for noget sludder? Du må gerne sætte din egen router
på, men Cybercity vil (naturligvis) ikke hjælpe dig med den. forestil dig
en belastning der kunne komme på support/kundeservice/whatever hvis folk
ringede ind og sagde 'ja dav jeg har nu købt router xyz og den virker ikke
i skal hjælpe blablalba' - uacceptabelt. Jeg kender et par stykker der har
købt deres egen cisco 827, og Cybercity har været så flinke at give dem en
konfiguration der virker sammen med udstyret i den anden ende.

mvh etc.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 07-11-01 08:42

> men du må ikke bruge din egen router.

Tilslutter mig ukendte supermand.

Kører selv med en Soho77 router på CC, hvor jeg fik jeg fra venner, andre CC
brugere og CC til at sætte den op.

--
Bjarke Andersen