Brænding af skiver større end 650 MB med E~
Fra : Claus E Beyer

Dato : 05-11-01 20:28

Jeg har en brænder med tilhørende brænderprogram "Easy CD Creator 3.01a".

Mit problem er at når jeg vil brænde datamængder mellem 650-700 MB på en
700 MB skive, får jeg fejlmelding om at datamængden er for stor.

Har jeg mulighed for "at snyde" "Easy CD Creator 3.01a" til at brænde mere
end de 650 MB ? - Hvis ikke, vil en løsning på problemet være at anskaffe et
nyt brænderprogram ? Hvilket kan anbefales ?

På forhånd tak for hjælpen

Claus

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 05-11-01 20:51

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> nyt brænderprogram ? Hvilket kan anbefales ?

Nero 5.0 eller nyere
Kanon brænderprog.

Best regards

Jesper
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp

Fra : Peter Jespersen

Dato : 05-11-01 23:56

On Mon, 5 Nov 2001 20:51:21 +0100, Jesper Nielsen wrote:

>"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>et
>>
>Nero 5.0 eller nyere
>Kanon brænderprog.

Hvis brænderens firmware understøtter det!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
And now for something completely different!

Fra : René Jensen

Dato : 05-11-01 21:15

Claus E Beyer wrote:
> Har jeg mulighed for "at snyde" "Easy CD Creator 3.01a" til at brænde mere
> end de 650 MB ? - Hvis ikke, vil en løsning på problemet være at anskaffe et
> nyt brænderprogram ? Hvilket kan anbefales ?

CDRWin eller Easy CD Creator 4+ kan sagtens brænde 700MB medier.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 05-11-01 22:02

> [...]
et
> nyt brænderprogram ? Hvilket kan anbefales ?

Hej Claus

Lad være at bruge Wizarden og accepter op til 6 min OVERTIME.
Hvis brænderen og pladen understøtter det skulle det gå godt! Men MAX 6 min.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk>

Fra : Claus E Beyer

Dato : 06-11-01 10:41

Tak for alle jeres gode svar.

Er der nogen der véd hvordan man kan opgradere "Easy CD Creator 3.01a" til
"Easy CD Creator 4+", uden at det koster alt for meget ?

Nero 5 har jeg engang prøvet at lege med, jeg synes at det var svært at finde rundt
i menuerne, men det er måske bare en vanesag.

Claus

Fra : René Jensen

Dato : 06-11-01 13:44

Claus E Beyer wrote:
> Er der nogen der véd hvordan man kan opgradere "Easy CD Creator 3.01a" til
> "Easy CD Creator 4+", uden at det koster alt for meget ?

Jeg skulle mene at du kan hente en gratis opgradering, såfremt du har en
original kopi af Easy CD Creator.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-11-01 14:40

> Nero 5 har jeg engang prøvet at lege med, jeg synes at
> det var svært at finde rundt i menuerne, men det er
> måske bare en vanesag.

Det er en vanesag, jeg har også været inkarneret ECCD bruger, men er nu gået
over til Nero. Hvilket jeg er rigtig
rigtig glad for, var dog lidt svært i starten - men kører
perfekt nu.

Mvh.
Mikael

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 06-11-01 16:41

Brug Wizarden i Nero.
Jeg var selv meget glad for ECCD 3,5 og købte 4'eren og gik derefter over
til Nero. Jeg synes 4'eren var dårlig.
I Nero går du bare op under Help og slår Wizarden til. Derefter følger du
den og laver en lyd, data eller video cd eller en mixet cd, og til sidst går
du op i File og vælger Compilations Info hvis der er noget du ønsker at
sætte der, fx CD-Text, færdigbrændt CD eller andet. Det er ret nemt og du
kan sågar få dansk hjælpefil og danske menuer.

Men som skrevet, hvis din brænder og din CD-r tillader det kan ECCD godt
brænde op til 80 min ved at acceptere MAX 6:00 Overtime.
ECCD 4 er buyware. ECCD 5.0 konflikter vildt hvis du bruger W2k. 5.01 skulle
virke....
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 06-11-01 11:22

> Har jeg mulighed for "at snyde" "Easy CD Creator 3.01a" til at brænde mere
> end de 650 MB ? - Hvis ikke, vil en løsning på problemet være at anskaffe et
> nyt brænderprogram ? Hvilket kan anbefales ?

XcdRoast under Linux, det er klart det bedste brænderprogram.
Og så er det tilmed gratis.

--
/kenne

A trainstation is a place where trains stops.
A busstation is a place where buses stops.
On my desk I have a workstation.