JetCAM
Fra : Søren Thomsen

Dato : 05-11-01 20:26

Er der nogen der kender noget til JetCam software ?

Fra : Niels Harboe

Dato : 05-11-01 22:26

Jo, lidt. Vi programmerer og nester skærejobs til Bystronic laser
og stans til Trumph TC 500, det vil sige al plan bearbejdning.

MVH Niels Harboe

Fra : charlielemans

Dato : 20-08-03 17:07

"Niels Harboe" skrev d. 05-11-01 22:26 dette indlæg :
> [...]
>
> MVH Niels Harboe
>
> Jeg søger et kursus i parametrisk programering i jet cam er der nogen
der kan hjælpe

http://www.kandu.dk/

Fra : finns

Dato : 30-08-03 06:39

Jeg har programmeret på JetCAM i 6 år og kender alle dets elementer.
Derefter har jeg undervist kunder rundt i landet i 2 år og har på denne
måde løst andres problemer. Derfor kan jeg også løse dit problem.
Send mig en mail på finn.s@get2net.dk og jeg skal give dig et tilbud.

Med Venlig Hilsen
Finn Skjoldager

http://www.kandu.dk/

Fra : finns

Dato : 30-08-03 02:55

"Søren Thomsen" skrev d. 05-11-01 20:26 dette indlæg :
> Er der nogen der kender noget til JetCam software ?

Jeg har arbejdet som professionel underviser i JetCAM i Danmark.
Send en mail til finn.s@get2net.dk og jeg kan give dig
et tilbud på at hjælpe dig.

http://www.kandu.dk/

Fra : finns