Prisbillig printer?
Fra : Henning Lund Anderse~

Dato : 05-11-01 20:13

Nogen der har erfaring med en prisbillig printer der skal være Win 2000
kompitabel, min søn mangler en og han printer en gang imellem et
farvebillede ud til skolebrug, ellers er det bare tekst i sort han bruger
den til...

--
Mvh.
Henning Lund Andersen

Fra : Torbenth

Dato : 05-11-01 20:33

Henning Lund Andersen skrev i meddelelsen
<3be6e4dc$0$779$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Nogen der har erfaring med en prisbillig printer der skal være Win 2000
>kompitabel

Hej.

Harald Nyborg har en Epson Stylos Color 480SXU til 299,00. 5 sider/min i
sort og 3,2/farve.

Mvh.
Torben

Fra : Henning Lund Anderse~

Dato : 05-11-01 21:16

"Torbenth" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse

> Hej.
>
> Harald Nyborg har en Epson Stylos Color 480SXU til 299,00. 5 sider/min i
> sort og 3,2/farve.
>
> Mvh.
> Torben

Tak for det Torben, står der noget om den er Win 2000 kompitabel?

--
Mvh.
Henning Lund Andersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-11-01 21:24

"Henning Lund Andersen" <music_man_dk@hotmail.com> wrote in message

> Tak for det Torben, står der noget om den er Win 2000 kompitabel?

Okay, ikke for at fornærme dig... Du kunne jo fx. prøve at gå ind på
www.epson.dk og klikke på drivers... og JA, der er drivere til Windows 2000.

Desuden har de også en aftenåben support telefon....

Fra : Henning Lund Anderse~

Dato : 05-11-01 21:44

> [...]
2000.

> Desuden har de også en aftenåben support telefon....

Tak for oplysningen, men Torben hvor pokker fandt du printeren, jeg kan ikke
se den på HN´s hjemmeside.
--
Mvh.
Henning Lund Andersen

Fra : Torbenth

Dato : 05-11-01 21:50

Henning Lund Andersen skrev i meddelelsen
<3be6fa14$0$25384$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>Tak for oplysningen, men Torben hvor pokker fandt du printeren, jeg kan
ikke
>se den på HN´s hjemmeside.
>--

Hej Henning.

Du nåede at skrive igen mens jeg sendte svar.
Vi har fået en lille brochure fra HN idag. Der står den i. Der er forøvrigt
mange gode tilbud!!

Mvh.
Torben

Fra : Torbenth

Dato : 05-11-01 21:45

Henning Lund Andersen skrev i meddelelsen
<3be6f39b$0$25393$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>Tak for det Torben, står der noget om den er Win 2000 kompitabel?

Den er Win98/ME/2000 kompatibel.
www.harald-nyborg.dk

Mvh.
Torben

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 06-11-01 18:41

Jeg ville helt klart _ikke_ anbefale en Epson printer.
1. den er langsom
2. de larmer
3. den skriver ikke vildt flot tekst på almindeligt kopipapir
4. den er meget dyr i drift.

Køb i stedet en af de billige hp modeller. De er hurtigere, mere lysløse og
skriver kanon flot tekst på almindeligt papir.
Tro mig, jeg taler af erfaring... Har arbejdet med mange hp-printere, og det
er kanon kvalitet. Desuden har vi en Epson 740 stående derhjemme. Den bliver
simpelthen ikke brugt fordi den er så ringe.

Så tro mig ... køb _ikke_ en Epson men hop du hellere på en hp.

/Jeppe

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 06-11-01 18:43

> Køb i stedet en af de billige hp modeller. De er hurtigere, mere lysløse
og
> skriver kanon flot tekst på almindeligt papir.

Der skulle naturligvis have stået "lydløse" ;p

Fra : elvis

Dato : 06-11-01 21:28

"Jeppe Vesterbæk" <vesterbaek@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
>klip>
> Så tro mig ... køb _ikke_ en Epson men hop du hellere på en hp.

Arh..det kan jeg ikke være enig i....
Har selv haft et par hp'ere...og synes ikke der var andet end bøvl...
Min far har lige købt en hp til 1500,- og min lille Epson 580 til 500,-
laver nogle meget pænere udskrifter....

Men..ok..den larmer og er lidt længe om at komme ud af starthullerne...men
absolut en superprinter til prisen.

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 07-11-01 00:41

> Arh..det kan jeg ikke være enig i....
> Har selv haft et par hp'ere...og synes ikke der var andet end bøvl...

Så har du været meget uheldig...

> Min far har lige købt en hp til 1500,- og min lille Epson 580 til 500,-
> laver nogle meget pænere udskrifter....

Jeg har svært ved at tro, at din Epson skriver pænere tekst end din fars
hp...

/Jeppe