Er der ingen der har erfaringer med pc høj~
Fra : Pussyman

Dato : 05-11-01 18:14

Hej

Jeg er på udkig efter nogle seround højtallerer med subwoofer selvfølgelig
og hvad kan i andbefale som gir den bedste lyd osv. (helst til en rimelig
pris)

Der skal helst værer en subwoofer med 4 højtalerer til (da jeg har to
højtelere i forevejen skal jeg lige hører om man kan tilslutte dem de andere
så man får 6 højtalere ialt?)

Mit Lydkort er et VedioLogic Sonic Fury og det skal jo hamonerer godt med
højtaler sættet

såå hvad mener i??

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 05-11-01 18:22

"Pussyman" <seg@yj.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> så man får 6 højtalere ialt?)
>

> Mit Lydkort er et VedioLogic Sonic Fury og det skal jo hamonerer godt med

Logitech SoundMan Xtrusio DSR100 til 1270,- har fået meget fine anmeldelser!

Best regards

Jesper
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp

Fra : Esben

Dato : 05-11-01 18:56

"Pussyman" <seg@yj.com> skrev i en meddelelse

> Mit Lydkort er et VedioLogic Sonic Fury og det skal jo hamonerer godt med
> højtaler sættet

Ved du hvor man kan købe det lydkort i Danmark? Jeg kunne ikke finde det på
edbpriser nemlig.

--
Esben

Fra : Pussyman

Dato : 05-11-01 19:44

Det lykkedes mig efter en del leden og søgen at finde en forhandler til
kortet, nemlig internet butikker www.computernetto.dk men efter at jeg kan
se har butikken det ikke mere. Og det undre mig lidt. Men prøv at skrive en
mail til dem, det kan jo værer at de kan få det hjem.

Held og Lykke

Foresten tror jeg at mit valg falder på Creative Labs Desktop Theater 5.1
DTT2200 men hvad er foreskellen på Desktop Theater 5.1 DTT2200 og Desktop
Theater 5.1 DTT2200 Bulk som er betydelig billigere??
Og hvor stor en foreskel er der på Desktop Theater 5.1 DTT2200 og Desktop
Theater 5.1 DTT3500??

Håber nogle har nogle svar, for jeg håber ikke jeg køber katten i sækken (-:

Fra : Henrik L.

Dato : 05-11-01 22:11

Bulk betyder gerne at "den pæne indpakning" mangler.

Men, der kan også godt mangle f.eks. gratis medfølgende programmer (jeg ved
dog ikke hvilke der skulle følge med til højttalere).

Henrik L.

Fra : Bobby

Dato : 06-11-01 16:05

Jeg ved ikke hvor stor forskellen er på DTT 2200 og DTT 3500, men jeg tror
bestemt ikke at DTT 220 er et dårligt sæt.

Jeg har selv DTT 3500 og har ikke fortrudt ét sekund, det spiller kanon godt
!!

Bobby

> [...]
> Theater 5.1 DTT3500??
>
> Håber nogle har nogle svar, for jeg håber ikke jeg køber katten i sækken
(-:

Fra : Bobby

Dato : 06-11-01 16:07

Der er noget med at DTT 2200 bl.a. bliver solgt i sampak med et Soundblaster
Live lydkort - Men om det er Bulk eller ikke Bulk ved jeg ikke...

Bobby

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-11-01 16:16

> Der er noget med at DTT 2200 bl.a. bliver solgt i
> sampak med et Soundblaster Live lydkort - Men om
> det er Bulk eller ikke Bulk ved jeg ikke...

Bulk-versioner, i hardware, plejer at være KUN
hardwaren og _ikke_ div. spil og andet software der
plejer at følge med.
Nogle gange endda uden drivere...

Men med højttalere ved jeg ikke...

Mvh.